Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2008 12:59 - Писмо по случай...
Автор: inamay Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1168 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 16.01.2008 13:16


"Честит МДМДИУУЖ!


Днес е Международният Ден на Много Добре Изглеждащата и Ужасно Умната Жена, така че моля да изпратите този мейл на някоя дама, която съответства на описанието! И запомнете следното мото: „Животът НЕ ТРЯБВА да бъде пътуване към гроба с намерението да пристигнеш безопасно в привлекателна и добре запазена обвивка, а лашкане насам-натам с шоколад в едната ръка и бутилка вино в другата, с изтощено и разпадащо се от употреба тяло и песен на устаУхааа, "баси кефа! "

 

 


Във всеки стар човек се крие един млад и се чуди какво по дяволите става!

Вътре в мен живее една слаба жена, която крещи, за да излезе навън. Обикновено запушвам устата на кучката с бисквити.

Най-трудните години в живота са тези между десет и седемдесет.

Старостта не е място за страхливци!

Тридесет и пет е възрастта, в която главата ти си застава на мястото, а тялото ти започва да се разпада.


Ако не можеш да бъдеш добър пример, бъди ужасно предупреждение!


Никой не може да те унижи без твоето позволение.


Когато животът ти поднесе лимони, поръчай си текила и сол и ми се обади!

:)))))))))))))))))))))))))))))))) "

 

 

Честит МДМДИУУЖ, мили дами от blog.bg!

 

Това писмо получих от приятелка. Тя е МДИУУЖ - Много Добре Изглеждащата и Ужасно Умната Жена. Тази, на която исках да изпратя горния мейл, няма да си провери пощата. Мисля, че тук е най-правилното място, пък и пълно е с Много Добре Изглеждащи Ужасно Умни Жени... А аз не чаках животът да ми поднесе лимони. Купих си ги. Сол имам вкъщи. Остава ми текилатаНо за нея ще се погрижа довечера, на връщане от работаИ... да се обадя на моята приятелка, на тази, която няма да си провери пощата, но живее в съседния вход. Тази, която ми изпрати писмото, за съжаление, е далече! Но й обещавам, че няма да забравя да купя лимоните като идвам на гости!!!

 

 



Тагове:   писмо,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - интересно
16.01.2008 14:08
За първи път разбирам за съществуването на този ден. Поздрав за Вас и всички МДМДИУУЖени :))
цитирай
2. inamay - И аз сега разбрах за този празник, но ...
16.01.2008 14:39
И аз сега разбрах за този празник, но пък искрено се посмях! И продължавам, а със сигурност и други МДИУУЖени! "С праздником!", както се казва в някои някога братски нам страни... Сетих се за тях, тъй като чух, че ни очаква посещение на ниво президент оттам, откъдето произлиза този поздрав... Нищо политическо, обаче... "С праздником" ми звучи поетично, защото езикът е такъв, а аз го обичам...:))))
цитирай
3. bizcocho - :)
16.01.2008 15:33
nazdrave ot men!
цитирай
4. hristam - Усмихнат поздрав
16.01.2008 15:58
и от мен!И не прекалявайте с лимоните:)))))!!!
цитирай
5. inamay - bizcocho - :)
16.01.2008 16:24
Ще сложа и за теб чашка! Да я пълня ли или ще спазваме единствено символиката?! :)))))
цитирай
6. bizcocho - :)uaaaaaaa,zaformihme na4alo na no6ta....sledva s prodaljenie:)
16.01.2008 16:30
ako 6te pravim ne6to 6te go pravim kakto smqtame ,4e trqbva ....:))))))))))))))!!!
цитирай
7. inamay - hristam
16.01.2008 16:44
Ей на какви грешки стават, поради неправилната употреба на числата, единствени и множествени... Естествено, че количеството на лимоните, които съм закупила е "единствено"! Като за купон стига! Не искаме такива физиономии :(((...
Със сигурност още утре животът ще ми ги предложи в повече... Много е "дашен"...
Благодаря ти! Отговарям със също толкова усмихнат поздрав!:)))
цитирай
8. inamay - bizcocho - :)uaaaaaaa,zaformihme na4alo na no6ta....sledva s prodaljenie:)
16.01.2008 16:51
Защо започвам да си мисля, че ми е добре и искам вече да е тъмна вечер?! А едно "наздраве" се опитва да чуе звън от пълни чаши...:)))
цитирай
9. bizcocho - :)umnica si mi:)
16.01.2008 16:57
da! 6te bade na6a tq:))))))))))
цитирай
10. inamay - bizcocho
16.01.2008 16:59
:)))))))
цитирай
11. liz - Тц, жалко
18.01.2008 03:09
Значи аз нямам празник. Но пък не пречи да поздравя красивите и умни дами на патерица.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: inamay
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1098307
Постинги: 541
Коментари: 4142
Гласове: 20076
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930