Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2008 16:22 - Какво ни остава след нея
Автор: inamay Категория: Лични дневници   
Прочетен: 561 Коментари: 4 Гласове:
0



 

Любовта плаче, ти рече...
Не, не плаче, раздава.
Какво ли?

От себе си

мъдрост,

овързана с болка,
глътка въздух от жадния…
Да си кажем ли сбогом, ти рече…

Не, не казвай ,

не тази дума последна,
която изричаме всеки път

подир онзи, който води

към другия път,

но оттатък.

А надежда остана ли?...

Да, в мен - последна,

неразделни сме...

Нея дарявам.



Тагове:   Остава,   Какво,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ...пустиня .... вълшебница
16.01.2008 11:27
От скоро Ви чета,но за сметка на това съм изчела всичко почти на един дъх. Поздравявам Ви за красивите стихове и Ви благодаря,че чрез творчеството си внасяте в живота ми глътка свежест, нежност и копнеж за истинската любов. Вие обичате силно, този полъх усещам аз,но и музата Ви е явно е "силен" човек. Всекиму пожелавам да бъде истински обичан. Ще завърша с въпрос: Имате ли издадена стихосбирка?
цитирай
2. inamay - анонимен - ...пустиня .... вълшебница
16.01.2008 15:00
Чест е за мен да прочета такива думи! Благодаря Ви!
Надежда ми дадохте за още повече любов! А аз от своята ще Ви дарявам! И повече "силни" хора пожелавам"!
И на впроса Ви от края, нямам стихосбирка... това дори не съм докосвала и с мисъл. Аз никога не съм се занимавала с писането сериозно... Но и за този Ваш въпрос благодаря! Дали да не се погледна по-навътре?!... "Вгледай се в огледалото си и ще разбераш какво е твоето вътрешно аз!" ме посъветва fenris...
цитирай
3. анонимен - попитах Ви, защото така не би имало ...
16.01.2008 18:19
попитах Ви,защото така не би имало опасност да Ви загубя някога във времето, интернетът е съмнителна работа. А и така бих заразила много хора с Вашите вълшебства.... И докато вие се вглеждате в себе си,аз ще продължавам да се вглеждам в безкрайните пясъци на пустинята ... точно тук. Усмивка
цитирай
4. inamay - анонимен - попитах Ви, защото...
17.01.2008 20:20
И още Ви благодаря за думите! Изречени красиво ме докоснаха така... Не знам дали ще мога да издавам, но ще си пиша... :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: inamay
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1098318
Постинги: 541
Коментари: 4142
Гласове: 20076
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930