Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.06.2009 07:38 - Закачка с утрото
Автор: inamay Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1382 Коментари: 8 Гласове:
0



Преди да те напусна вече чувам - 
отвън ме викат птиците... 
Врабчетата се карат
в клоните на дюлята.
Не могат да решат
какво да правят в събота. 
Съвсем наблизо отлетяха гълъби - 
шумът от полета събуди вятъра
и той за малко влезе в стаята,
пощипна ми ръкава с утринния хлад.
Врабчетата, изглежда,
се разбраха - ще летят...
Ти ставаш по-далечен,
изгубваш се навътре в мен...
Навън провикна се авлига.
Прихлопна входната врата,
а после изръмжа кола.
Протягам топлината си,
заключвам я с прозявка, ставам...
Небето плиска своите вълни от облаци.
Почти изтрило е дъга от нощен дъжд
над хоризонта и ще напомня
в дневния си цвят с нюанси нея... 
Сънят ме гъделичка с твоя образ,
а в огледалото очите ми се смеят.
Изпращат ме да кажа днес: 
"Очаквам те... нощес!"



Гласувай:
0



1. cornflower - Врабчетата изглежда, се разбраха - ...
27.06.2009 07:55
Врабчетата изглежда,
се разбраха - ще летят!

Добро утро, Калина!
Видя ли при evelin литналия Сборник?!?
цитирай
2. iliada - inamay!!!!
27.06.2009 08:57
чУДЕСЕН СТИХ !ПРОЧИТАМ ГО И СИ КАЗВАМ -ЕХ СЪБОТА ,ЗАЩО ДНЕС ПАК ЗНАМ КАКВО ТРЯБВА ДА ПРАВЯ -ТАКА МИ СЕ ИСКА ДА МУ ОТПУСНА КРАЯ ...........:))))))))
ПРЕГРЪЩАМ ТЕ И ТЕ ЧАКАМ ,НО НЕ НОЩЕС!:))))
цитирай
3. kasnaprolet9999 - Прекрасно е
27.06.2009 09:51
И аз ще заключа топлината с прозявка и ставам, Поздрави
цитирай
4. compassion - Прекрасно събуждане
27.06.2009 10:08
"Врабчетата, изглежда,
се разбраха - ще летят... "
много символика намирам и се размислих за "летенето", естествено и толкова нужно за духа, за сънищата и мечтите...

цитирай
5. inamay - cornflower
27.06.2009 18:05
Врабчетата са като нас... или, ако си позволя Радичков, "ние... врабчетата" докато помежду си разберем какво ще правим, вдигаме голяма крамола, за да установим едно - на всички ни се иска да летим... а и го можем...
Поздрав, Люба, за успешния полет на сборника! Не съм го видяла, защото сега се прибирам от работа, но отивам... при evelin :)
цитирай
6. inamay - iliada
27.06.2009 18:16
Привет, Илианка!
Млада си още и затова чуваш това "трябва" в събота... Аз се научих да не се съобразявам с разпоредбите, които то диктува... Подчинявам се единствено, когато "трябва" казва - дежурна си и в съботата, и в неделята... Но винаги успявам да го заблудя и да кривна в глухата уличка я на действително такава, я на спокойствието на това да се разхождам без да виждам хората, защото слушам музика...
А пък "нощес" ще чакам да ме посети в съня поне на спомен хубавия край и после пак ще чакам... понеделника!
До виждане, Илианка! :)
цитирай
7. inamay - kasnaprolet9999
27.06.2009 18:29
Особено и ритуално е това заключване, Невена... Извършва се, когато станеш сутрин рано, когато вън е още тихо и тъкмо изпълзява с жадни пръсти хлад. Прозявка сладка и топлината се разлива, усещаш я по краищата си и щрак - затваряш изхода... ахааа, нека да видим как душата през деня ще е студена :)))
Поздрави... цяла кошница!
цитирай
8. inamay - compassion
27.06.2009 18:41
Привет, Руми!
Вярно е, че като се събуждаме, се връщаме от чудните места, които ни предлагат нашите сънища. Моментът на прехождане между различните реалности (наричам ги така, защото аз си вярвам, че и съня е все това - реалност, но за душата, за тялото реалността е населяваната, материалната и видимата) е точно чудене. И да ти кажа ли, оставям се на чувството, което е оставила душата пред вратата от летенето си през нощта... По-лесно се върви деня, като съм взела чувството... поне до първата пресечка на кръстовище със сфетофар, коли и хора...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: inamay
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1097883
Постинги: 541
Коментари: 4142
Гласове: 20076
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930