Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2009 22:01 - Слушам
Автор: inamay Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9337 Коментари: 86 Гласове:
0



Настройвам си последните акорди
преди да се изсвиря
и вече може да вали…
Дълбоки са,
загребват с шепи тишина,
проправят път,
по двете тънки струни
с устни се докосват…
Безлунно е небето и в пъти повече…
Да можеше така и да не ме боли
от острите игли
на този страх с очи отвсякъде.
Звездите са студени перли
прескачат в пръстите,
сънуват ме оттатък другото,
мълчанието вика в гърлото,
в очите блика,
разделя болката по нотите,
повтаря се, запомня прагове…
Намирам се в послания,
прехвърлени загадки космос.
Дълбоко зазвучава свобода,
красива, светла,
прозрачен дим от флейта
полюшва бреговете слух.
Забързва се изтънчен вятър
в усещане за полъх зазвънява,
бамбуков дъх настройва благозвучие,
треви се сплитат по нозе на арфа.
Най-ниският вълшебен тон заглъхва.
От дълбините се изтръгва край.
Носталгия по безвъзвратното.
На пресекулки пропълзява път,
на клончетата с връхчета бръшлянови.
И слушам как говори с тях оставеното…
между дома на корените
и върха в началото на пътя
са само спомените…
предават на листата си живот.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. smani - Готино е!
06.03.2009 22:08
Готино е!
цитирай
2. tini4 - Ина...
06.03.2009 23:02
И в началото на пътя,
по него,
и на върха...
Все спомени - премръзнали,
едни и същи са бръшляните...
Времето не е това.
Различно е - далеч в галактики...
Самотно и неразбрано
тук на земята...
Слънцето за нас не огрява ли...
Или звездите само перлено гледат ни?
цитирай
3. nadagr - Красив
06.03.2009 23:51
кръговрат си сътворила,Ина!
Поздравления!
цитирай
4. compassion - Утре ще маймунича, сега съм капнала от умора
07.03.2009 00:50
и мога да бъда само себе си.
До утре, душице!
Лека нощ!
цитирай
5. inamay - smani
07.03.2009 07:03
Благодаря!
цитирай
6. inamay - tini4
07.03.2009 07:18
Звездите съжаляваха, че са далече,
не могат да се сгушат в клоните,
а толкова приятно слушаха
на пъпките растежа тази нощ.
По времето не се ориентираше луната,
то в нея спи, вместо сърце,
навреме се представи на поетите.
И в слънцето това тиктака, вече колко,
милиарди няколко са му годините.
Оставило е всички спомени
на безтегловно плуване наоколо.
И затова така добре изглежда...
Живее всеки ден и гледа все напред.
Само ние си влачим отзад
цяла кошница с памет...
цитирай
7. inamay - nadagr
07.03.2009 07:20
Благодаря ти, Наде, за прочита!
Усмихнат ден и поздрав!
цитирай
8. inamay - compassion
07.03.2009 07:26
Дааа, времето в нас,
в този малък затвор,
уморено от вечно препускане,
се научи да спи и протяга ръце
да затвори очите ни...
предпочита уюта на тъмното.
Лека нощ си ми казала,
аз пък днес ще ти кажа -
добро да е утрото!
цитирай
9. iliada - Калина!
07.03.2009 09:09
Добро утро! Красив стих си сътворила ,ама ако можеш да забравиш някъде кошницата щом тежи ще е добре!:)
Хубав празничен ден желая!:)
цитирай
10. compassion - Привет, Кали! Ето ме с моя живот...
07.03.2009 13:59
ЖИВОТ

Нямаш уши да ме чуеш, когато
настройвам последните акорди...
страх пред теб да не изсвиря пак,
от дълбините да не изтръгна край.

Нямаш очи да ме видиш, когато
в гърлото засяда, в очи набъбва,
потича мойта болка с реки в теб
към океана-космос с вик за обич.

Нямаш устни да ме целунеш, когато
в послание безвъзвратно раздавам се
без спомени за вечното и идея за утре
полагам те кротко в детските ръце...

за да те започнат на ново, Живот!
цитирай
11. inamay - iliadа
07.03.2009 17:20
Здравей, Илианка!
Направих си приспособление за кошницата с памет - колелца. Сега не ми тежи, дори подире ми припяват колелетата...
Денят преваля, но пък нека вечерта ти да е топло-празнична!
цитирай
12. inamay - compassion
07.03.2009 17:53
Стоим. И двамата сме в стаята
и гледаме набухналите
още да валят
със щедростта си облаци.
Аз знам, че ми е даден
да съм отдадена на него,
додето не изпише
последната въздишка моя край.
Когато съм объркана
из свои мисли
и от несигурност тежа,
той ме понася мълчаливо.
Когато той е апатичен
и до циничност мъдър,
му свивам “перките”,
нагъвам го по гънките
и… право в чантата,
при ръкавиците,
да си асоциира с тях,
че хем е нужен вън,
хем вътре може да почака
и да мърмори в коридора,
колкото си иска,
на пъстротата в шалове
(на тях и без това
от нищо им не пука,
дори и в тъмното
се веселят от цветовете).
Стоим и гледаме през сълзите
на пролетния дъжд,
оставил капки по стъклото,
деня, че си отива,
а ние се поглеждаме
през мисълта,
че нас и утре ще ни има.
Щастливи сме, тъй както
сме допрели раменете си –
отвътре той, отвън са моите...
животът ми и аз...
цитирай
13. анонимен - Честит 8-ми март, Ина!
08.03.2009 07:41
Желая повече усмивки, цветя, внимание, радост за теб и всички жени тук в днешния празник!:)))
цитирай
14. inamay - vishnichka
08.03.2009 07:49
Хубав ден ти желая, Виши!
Уважение и обич с цвете от природната градина!
Честит празник! Благодаря ти!
цитирай
15. iliada - ЧЕСТИТ ОСМИ МАРТ ,ПРИЯТЕЛЧЕ!
08.03.2009 08:33
БЪДИ ЩАСТЛИВО ,ЧЕ СИ ПРАКТИЧНО ГО ПРЕДПОЛАГАМ ,АМА ПОНЕ ЗА ПРАЗНИКА ОСТАВИ ТАЗИ КОШНИЦА ЗА МАЛКО НЯКЪДЕ!:)
ПРЕГРЪЩАМ ТЕ С ОБИЧ!:)
цитирай
16. inamay - iliada
08.03.2009 08:56
Не го отричам, мила, ала не го празнувам този ден. По-рано можех да си позволя да купя цвете, преди търговците да вземат единодушното решение да ме лишат от избора да си избирам цвете, а не подобие в букет. Мъчно ми е за отношението към цветята... Ще сляза да си счупя клонче от подивялата отдавна дюля да замирише в мисълта ми на природа...
Благодаря за пожеланието, Илианка!
Хубав ден ти желая!
цитирай
17. feq - Честит празник, Ина!
08.03.2009 10:31
Ако не 8-мият ден на март, то поне почивния ден и настъпващата пролет отпразнувай, тъй както ти сама си знаеш.
А аз отново се радвам на хубавите думи излезли от душата ти...
Лек ден и пролетно настроение, Ина!
цитирай
18. inamay - feq
08.03.2009 11:01
Благодаря ти, feq!
Пролетта тупти
в гърдите на земята
и в пъпчиците,
скрили в себе си
цветчетата, листата.
От възхитата,
че се изпълва с много птици ,
небето ту се смее слънчево,
ту с капчици дъждовно-палакали
прикапва радостно... :)
Неделя е. Почивен ден за някого.
За мен е само ден,
тъй както всички други,
но с името неделя,
ден за писане на съобщения...
че търся работа.
Настроение за тебе, feq!
И радост от всички,
които те даряват с обичта си!
цитирай
19. iliada - Калина!
08.03.2009 13:38
МОЖЕ И КЛОНЧЕ И ПАК ДА ТИ Е ГОТ!:)
цитирай
20. elineli - Топличка приятелска прегръдка,
08.03.2009 18:38
Точице :))).Честит ти Празник и благодаря ,че си пак тук :)))))
цитирай
21. inamay - iliada
08.03.2009 19:06
Така е, Илианка. Напъпилото клонче стопля повече от яркия надут букет...
цитирай
22. inamay - elineli
08.03.2009 19:12
Благодаря ти, EL! За кратко съм, но се радвам от възможността да те поздравя... Ако можех щях да ти откъсна най-пъстрите цветя от настроения, изпълнили с крилете си на птици целия простор... Бих ги загърнала с рисувания днешен залез... И бих завързала с искрена приятелска усмивка...
Поздрав! :)
цитирай
23. compassion - Денят
09.03.2009 01:39
Денят е мой си мисля, а той напуска ме
и гушва се сладко в миналото с други.
Изоставя ме като неверен мой любим...
О, аз до сълзи наговорих се с тишината.

След него друг ще дойде, казваше ми тя
И знаех го от опит, че така е, но боли ме
О, как боли, когато някой си отиде леко
Без да мисли за оставени следи и рани...

Дойдоха после много други дни след него,
Но онзи мой незабравим все още в мен е
Като копие на ксерокс, като спомен блед...
О, аз останах там и в същност вече не живея.
цитирай
24. inamay - compassion
09.03.2009 06:51
Денят е там,
където се събудя
и винаги започва с мен -
отделям го
от купчината в календара
и той ме следва зорко,
в отвора на прозорчето
върху пиедестал от дни:
наполовина минали,
по-много, безплътно леки,
издъхнали, откъснати
и в другата си половина -
нови и незапочвали,
очакващо натегнали
да дойдат, календарни...
Денят, започнал с мен,
приема хора, птици, облаци,
а аз се срещам с тях, бера букет,
надничам им в очите, дишам,
творя това, което всеки ден оставям...
а всъщност, ние го наричаме живот.
цитирай
25. compassion - Ина, искам да споделя с теб, че си ми мила
09.03.2009 16:04
ЖИВОТА не спира да ме учи денем, а нощем в съня ми да повтаря:

Остави го времето за статистиците да си правят отчетите.
Остави ги календарите за астрономите да се ориентирват в безкрая.
Остави ги дните да си летят със слънцето, а нощите - с луната. Те си принадлежат.

Сега чуй любовта в сърцето си накъде те тегли.
Сега чуй надеждата на разума ти за какво крепи те.
Сега чуй вярата в себе си за какво крила ти дава.

Лази, върви, лети, но не спирай по-дълго отколкото да починеш и поемеш дъх.
Отивай напред, ако трябва върни се за малко, но не върви в затворен кръг.
Не се страхувай, няма край. Болка ли изпитваш? То е защото имаш обич. Безразличието убива, но не боли. Не връщай сладко минало и не бленувай безоблачно идно...те опиват, но не хранят. Най- хубавото, най-интересното, най-привлекателното е непознатото, а то още предстои. ЖИВЕЙ!...каза ми ЖИВОТА.
Обичам те, Ина и вярвам в мъдростта на решението ти. Не се страхувай от последиците. Отговорния човек винаги намира начин да помогне на себе си и на другите, а когато не може, Бог го носи на ръце, сама съдбата му праща решението и му показва нов път ил отаря нова врата.
цитирай
26. анонимен - stormbringer
09.03.2009 19:09
Дали си настроила последните акорди!Да, и най-фините си усети към действителността отвън и към онзи пейзаж на душата,който винаги присъства в поезията ти,защото при теб поезията е съзерцание на картини,нарисувани от теб,с които изразяваш състоянието на душата,моментното,защото в следващия момент усетът е друг.И друг път съм го казвал това!С възхищение!!!
цитирай
27. inamay - compassion
10.03.2009 07:55
Благодаря ти, Руми!
цитирай
28. inamay - анонимен - stormbringer
10.03.2009 07:57
Мите, ти винаги си ми подкрепа! Благодаря ти, приятелю!
цитирай
29. compassion - Здравей, Калина!
11.03.2009 10:48
При мен пиленцата вече предчувстват пролетта, а при вас сигурно отдавна вече. Имаме кокиченца, които при вас прецъфтяха вече, но живота продължава макар и с различно темпо навсякъде и нищо не може да спре естественото развитие, дори войната и смъртта на близки хора, дори и след нас пак така ще идва прелестно пролетта, а после лятото. Хубаво е, нали? Тази промяна ни обновява някак. Намирам за жалко, че живеещите в други райони на земята нямат такава голяма промяна в природата през годината и като рече да им е топло, все топло им е, а на онези хорица дето им е студено, все студ си е. Но те не са нещастни, знаеш ли? Това за тях е нормалното.
Щастливи сме, че сме родени на тези географски ширини и промяната ни е естествено присъща. Така по-лесно се справяме с промените в личния ни живот, които понякога идват без да ни питат, а и доста неочаквано и ние трябва да се приспособяваме и то бързо. Не се плаши от неизвестното. То всъщност понякога ни поднася доста приятни изненади. Моля се да ти се случи това сега и знам, че Господ чува молитвите ми. Усмихни се, мила, очаквай радостта и щастието. Те са наблизо.
цитирай
30. inamay - compassion
12.03.2009 17:00
Здравей, Руми!
Сигурно е така, както казваш, мила, ти си умно момиче... Само не зная колко време човек може да издържи в очакване на неизвестното и всекидневните срещи с обявите дали вместо да обнадеждават не започват да обезверяват... по средата на втория месец...
цитирай
31. compassion - Разбирам те особено добре,
12.03.2009 23:15
защото съм минала по този път и то при невероятно жестоки обстоятелства. Казвам ти, вярата е най-важна. Ако тогава имах приятел да ме поддържа и успокоява, сигурно би ми било по-спокойно...не знам.
Но сега като гледам назад си мисля, че не е трябвало да страдам толкова много.... всичко се оправи и дойде на мястото си, но първо трябваше хубаво да се обърка. Винаги става така при мен, май.....болка да има. Но отказвам да я приема вече. Да си търси друг подслон. Аз ще се усмихвам и ще се радвам на каквото дойде без да го наричам болка. Ние сами квалифизираме и определяме нещата като хубави и лоши, а те сами по себе си са празни от съдържание.
цитирай
32. feq - Привет, Ина, честита пролет!
22.03.2009 23:15
Липсваш ни тук!
Липсват и Жени, и Джулия... осиротях...
В новият ти дом нещо не мога да влизам винаги.
Не зная и как се коментира...
Не сме те забравили, мила, няма как!
С обич: Фея
цитирай
33. inamay - feq
23.03.2009 00:36
Честита пролет, Феичка!
Не може да не знаеш, да не успееш да се включиш някъде, защото си човек с понятия...
Благодаря, че оценяваш липсата!
Не бих желала да съм в някоя редица от сравнения, особено сред имена от изброените... Причините не са понятни, може би, но пък са разбираеми за мен.
Опитай някога да коментираш в новия ми блог... По-лесно е дори отколкото в Public Republic. Но не бих приела липсата на такъв от теб, като забрава... Решиш ли да пътуваме, се спускам , за да отплуваме във Вселената!
Обичам те и аз! Поздрави! Ина
цитирай
34. feq - Да.... пътуването... май, че закъсня...
23.03.2009 08:31
Ще го направим, Ина, а защо не и като една реална среща... тук на Земята - върти ми се нещо в главата...
Крайно време е...
да се съберем по средата на пътя.
Тук на Земята...
А после Там - във Вселената на мечтите...
цитирай
35. inamay - feq
23.03.2009 22:20
Трудно се излиза от анонимност, Юли... По-лесно е да си прикрит зад ник-а. Но аз ти вярвам! И ще те подкрепя! Особено в мечтите...
цитирай
36. buket - Привет
26.03.2009 08:11
И от един Букет,
по пътя закъснял...
цитирай
37. iliada - ЧЕСТИТА ПЪРВА ПРОЛЕТ!
28.03.2009 09:02
ЖЕЛАЯ ТИ МНОГО ЗДРАВЕ И ЩАСТИЕ И ДА СЕ ОБАДИШ НЕПРЕМЕННО -ЧАКАМ ТЕ !:)
цитирай
38. compassion - Гледам, Ина
29.03.2009 13:42
зад прозореца има природа,
а зад монитора има човек....
зад думите има чувства,
а зад чувствата има мисли
ДА ПАЗИМ МИСЛИТЕ ЧИСТИ,
за да видим с чисти очи
и да почувстваме с чисти сърца
и природата и човека....

(с теб съм и те мисля и се моля
да не те отминава горчивата чаша,
щом иначе не може, но да дойдат бързо
радост, щастие и любовта след това
изобилно и красиво с пролетта.)
цитирай
39. inamay - buket
29.03.2009 18:10
Здравей!
По пътя също закъснях...
цитирай
40. inamay - iliada
29.03.2009 18:17
Пролетта неусетно дойде. Оградила е с малки листенца плета от бодливата тел на крепостничеството, в което сме обречени да съществуваме, за да се храним, за да се храни с нас държавата ни мащеха... Очакването е хубаво нещо, Илианка. Единственото, което се равнява на надеждата по стойност... Аз се надявам някога да мога да последвам своя дух и да се срещнем пак. Поздрав!
цитирай
41. inamay - compassion
29.03.2009 18:50
Гледам, Руми, там някъде всичко си има. Събуждат се в стъблата сокове, извеждат аромата на земята в цвят, жужат пчели, врабчета пърхат, оцелели след студа... Този, който го няма, е без значение, животът си върви и без измръзнало дърво и несъбудила се птичка... Свят... на каквото дойде.
цитирай
42. feq - Дойдох, видях, победих...
02.04.2009 07:00
дойдох в новият ти дом, Ина,
видях, че хубавичко си се настанила,
победих - техниката и те коментирах...

Ура, успях!
цитирай
43. inamay - feq
02.04.2009 20:32
Смело момиче си ти! Рано сутрин излизам, късно вечер се връщам... чак сега ти посрещнах пътечката с рими.
Пращам ти поздрав с ето това:
http://www.youtube.com/watch?v=w2cFEHM9yMw&feature=related
Луната е виновна... защото се е скрила в облаци...
цитирай
44. feq - Луната, ... да!
02.04.2009 23:42
В ПОЛУнощ наПОЛОвина е сега...
един самотник свири на пиано,
вълшебна музика и нежна е нощта...

Благодаря ти, Ина!
цитирай
45. feq - Добро утро, Ина!
04.04.2009 07:50
Заповядай на ново космическо пътешествие!
цитирай
46. inamay - feq
04.04.2009 19:05
Благодаря ти за поканата, Фея! Продължавам да стоя зад своите думи-подкрепа на мечтите ти... Но мога само да ти кажа: полети след твоите! На моите прекършиха крилете, а пък без тях очите ослепяха...
цитирай
47. compassion - Естествено е да се отчаяш,
05.04.2009 11:29
когато отвсякъде те сполетяват беди. То е като при буря. Загубваш усета за слънчевост. Но слънцето винаги изгрява.... Хубавите дни са пред теб, не се съмнявай. Вярвай! Не казвай тежки думи. Вселената слуша. Радвай се и на най-малкото, което получаваш и благодари и за единия лъч светлина, който виждаш. На никой не му е идеално.
Не се оплаквай, моля те! Усмихни се, моля те! Ина, всичко сами си го правим, но предпочитаме да обвиняваме другите и обстоятелствата. С тъгата си викаш тъга. Опитай, просто опитай иначе....
цитирай
48. inamay - compassion - Здравей, Руми!
06.04.2009 23:58
Не прозрях в последните си думи оттук оплакване.
А и се радвам на изгревите и на залезите от прозореца ми... единствената възможност да виждам денем слънце.
Благодаря, че съм на работа! Благодаря за възможността да съм затворник в собствената си държава... опс, затворник не, крепостник е по-точно да се каже!
Обичам кризите! Показват ми доколко са възможностите ми... Все повече растат. Фея ме покани на космическо пътешествие... Беля си вика с мен това момиче. Не мисли, че ще предизвикам катаклизми във Вселената - ще тръгна между орбитите на планетите, ще се разбягат астероидите, кометите ще се захапят за опашките... Май се шегувам. Ха, та аз съм можела да предизвиквам на лицето състояние усмивка... Виновна съм. Подхранвам кризата. Не купувам с гласовете си четене. Ама пък все така чета, останала без глас... Къде е, къде е пепелта от изгорените мостове между така наречените виртуални хора? Искам да си посипя главата в този миг и тъй да скрия себе си от последиците на кризата... повсеместната тъга, която умножавам, изписвайки й вежди тук, вместо да я ослепя завинаги... Боже, що тъй се криеш из облаците, оставил цялата вселена на автопилот?! Признанието във вина ще смекчи ли влиянието на самото обвинение, че има обстоятелства, които са извън това, което съм и което е възможно да се помисли, че е "отмяткане" от чувството да я намирам все извън себе си?
Хайдеее, окъснях... накъсяха часовете, оставащи до ставането в 5.00... Поздрав, Руми!
цитирай
49. ddima - *
11.04.2009 23:11
!
*
цитирай
50. inamay - ddima
11.04.2009 23:40
* Спокойна нощ между слушалките на твоята музика, ddima! *
цитирай
51. anastasiia - Инка:)))
12.04.2009 17:26
Честит празник!:)))
Днес си именичка... И ми се иска денят ти да е наситен с мнооооого хубави усещания за теб...:)
Прегръщам те и ти пожелавам прекрасен празник!:)))
С обич...Ася!:)
цитирай
52. inamay - anastasiia
12.04.2009 18:34
Благодаря ти, люляков лъч!
Не си ме забравила!
Усещанията си преброих по поздравите на приятелите! В буквичките на "мнооооого"се събраха. Прекрасно е, когато разбереш, че ги има...
Прегръдка и за теб! Ина
цитирай
53. compassion - Калинке малинке
12.04.2009 20:57
не знам защо имаш празник, но какъвто и да е празника пък и без празник ти желая всичко най-хубаво! Другата седмица можем да се видим. Така се радвам. До скоро, мила.
цитирай
54. inamay - compassion
12.04.2009 21:19
Днес е Цветница при нас, Руми. А аз съм Калина. На онова дърво с червени плодчета съм кръстена, което се среща в песните. Имам имен ден.
Благодаря за пожеланията! И започвам вече да те чакам!
До скоро или както се казва, до тогава, когато... Спокойна нощ!
цитирай
55. vmir - Честит Имен Ден Ина, макар и със закъснение!
13.04.2009 11:00
И никога на патерица!
Много Здраве и Любов!
:)))
цитирай
56. inamay - vmir
13.04.2009 17:15
Благодаря, Воймир! Простено е на един мислещ и за толкова земни, и за незнайно колко трансгалактически проблеми, да пропусне такава незначителна подробност като цветен празник. Та нали е пролет и всеки ден е по-празничен от предишния - и с повече листа по клоните, и с повече аромат от нацъфтелите овошки, и с повече топлина от слънцето в пръстта...
цитирай
57. vmir - Ина, просто празникът съвпадна с друг празник и
13.04.2009 23:51
станаха два празника в един и същи ден, което е малко объркващо...
цитирай
58. inamay - vmir
14.04.2009 00:26
Воймир, просто празниците са обикновени дни, в които някои хора имат повод да празнуват...
цитирай
59. vmir - А за някои други празниците са непонятна суетня.
14.04.2009 08:56
За трети са изпитание.
За четвърти мъчение.
За пети проверка.

Приятен ден!
цитирай
60. inamay - vmir
14.04.2009 16:40
Да, Воймир, сигурно можем да продължим с определенията какво е празник. С риск да си навлека гнева на аудиторията, която има още навика да влиза в този блог, но не намирам празниците за необходими. Често всичко около тях се изпълва с приповдигната превзетост и лъскава фалшивост. Мен лично празниците ме натъжават. Не знам, може би е по-естествено, тъй както са се събрали групичка приятели, да каже някой... не мислите ли, че денят е подходящ, да речем, за рожден ден?!
Приятна вечер за теб, че то денят почти отмина!
цитирай
61. vmir - Официалните празници са предимно за такива, които не могат сами да си измислят празник.
15.04.2009 09:33
Да не забравяме все пак децата, които имат по-голяма нужда от общи уговорки.
Приятен ден!
цитирай
62. inamay - vmir
15.04.2009 18:46
Да, приятелю Воймир, прав си!
Преди няколко часа получих изненадващо едно страхотно предложение... Може би е дошло времето, в което да покажа как всички дни могат да са празници, ако влагаш доброто от душата си. Който пее, зло не мисли, е казал мъдрият ни народ. Бих искала да ми пожелаеш успех, защото си късметлия, може ли?!
:)))
цитирай
63. vmir - Макар, че не знам за какво става дума, можеш да бъдеш сигурна, че ти желая успех.
15.04.2009 23:14
Дано и късметът не те забравя, когато е необходимо...
:)))
цитирай
64. inamay - vmir
16.04.2009 00:16
Ще пея, приятелю! Ще пея! Ще съм това, което най-много съм искала да правя!
Благодаря ти!
цитирай
65. vmir - Най-обичам сбъднати желания Ина, пей от сърце, дано да ми
16.04.2009 16:43
излезе късмета и на мен да ми попееш!!!
цитирай
66. inamay - vmir
16.04.2009 17:59
Ами, ако се размърдаш някога извън голяма София, в моя град има един ресторант "Руски клуб"... Обещавам тогава да пея само за теб :)))
Хубава вечер ти желая, Воймир!
цитирай
67. vmir - Ина, отправяш ми предложение, на което не може да се устои.
16.04.2009 18:34
Ще помисля и току-виж съм се размърдал... Благодаря за обещанието, ще проверя изпълнението.
цитирай
68. inamay - vmir
16.04.2009 20:12
:)))
Всеки влязъл в салона, минава покрай музикалния кът... Ще гледам за един миролюбиво настроен човек с голямо сърце...
:)))
цитирай
69. vmir - Ина, няма нужда да гледаш, защото аз сам ще дойда пред погледа ти.
16.04.2009 22:26
:)))
цитирай
70. inamay - vmir
16.04.2009 23:17
Ами, ще чакам тогава да ме познаеш по... китарата от аватара :)))
Лека нощ, Воймир!
цитирай
71. vmir - Да се надяваме! :)))
17.04.2009 00:12
Лека нощ, Ина!
цитирай
72. inamay - vmir
17.04.2009 07:36
:)))
Хубав ден, Воймир!!
:)))
цитирай
73. vmir - - inamay
17.04.2009 08:59
:)))
Хубав ден, Ина!!!
:)))
цитирай
74. inamay - vmir
18.04.2009 07:11
Земята се е спряла сякаш... в захлас поглъща славеева песен. Мълчат и облаците... нанизани в редица върху слънчев лъч. Ослушват се в листата капки дъжд... и напоени с радост се отронват. Небето се подготвя за възкръсване... с криле на гълъби чертае кръст след кръст. Кротка събота тръгва да търси от вятър прегръдка... в пелената зелена разгръща за стъпки и в следата от шум ни увлича...
Ден с настроение ти пожелавам, Воймир! :)
цитирай
75. vmir - Благодаря, Ина!
18.04.2009 08:21
Много хубаво си го казала. Хубави празнични дни ти пожелавам! :)
цитирай
76. iliada - ХРИСТОС ВОСКРЕСЕ!
19.04.2009 21:21
Светли празници!:)
цитирай
77. inamay - vmir
19.04.2009 22:54
Христос Воскресе!
Добро и здраве всекиму!
цитирай
78. inamay - iliada
19.04.2009 22:56
Воистину Воскресе!
Мир в душата ти! Хармония в света ти, Илианка!
цитирай
79. vmir - Во истину воскресе, Ина!!!
20.04.2009 00:49
цитирай
80. anastasiia - Христос Воскресе!
20.04.2009 14:16
Светлина, мир, любов!...
цитирай
81. inamay - anastasiia
20.04.2009 19:47
Воистину Воскресе, Ася!
Небето в този миг разкъсва облачната си черупка, за да възкръсне слънцето след пролетния дъжд! Зелените пътеки на дърветата крещят в екстаз "Осанна!" От люляците капе аромат. Измисляме си жажда, а всъщност сме препълнени с желание за пролетен живот... Да, наивно го изричаме така, но е самата истина, която вече е възкръснала...
Поздрав, приятелче! От цъфналите люляци цветът на вечерите е незабравимо нежен! Познаваш го! Дарявам ти усещане такова!
цитирай
82. elineli - Е,не ми се получава
29.04.2009 18:34
там ,Точице.Исках да ти кажа,споделената ти мелодия диша.Като жива е.Такова едно красиво ми стана....Липсваш...
цитирай
83. inamay - elineli - EL!
29.04.2009 21:20
Когато камбаните развържат мисълта си през езиците.
Когато улиците се замислят за подредените до тях стени.
Когато цъфналите свещи на кестеновите дървета
разсипят своите листа в преплетените ленти на паважа,
а корабите на нощта си натоварят облаци от пристана на залеза,
ти пак ела, с ръка която знае този жест, вратата отвори и влез...
Познатото не се забравя само с "Липсваш"...
цитирай
84. boristodorov56 - Не коментирам поезия.
06.05.2009 19:13
Защо не участвуваш в конкурса на блог.бг.
Учудващо е, че най-активно пишещите добра поезия не участвуват.
Защо?
Или се заблуждавам?
цитирай
85. inamay - boristodorov56
06.05.2009 19:37
А аз се чудех до днес защо всички, които по някаква причина съм нарекла "приятели", публикуват постинги с едно и също заглавие... Нямах идея за какво идва реч. Реших, че е от обич към поезията като такава... "Гарван гарвану око не вади," - се казва в наша мъдрост. Уви, свидетел съм, валидна е само за птичия свят... За творческото ни съсловие, важи по-друга: "Не вади едното око на твореца до теб. По-добре, ако можеш, извади му и двете."
Благодаря ти! Единственият си, който е забелязал, че пиша, а тъй и служа, с думите, на тази си кралица, наречена ПОЕЗИЯ.
цитирай
86. boristodorov56 - Ето ти линк - виж за какво става дума
06.05.2009 21:33
http://kleopatrasv.blog.bg/
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: inamay
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1097613
Постинги: 541
Коментари: 4142
Гласове: 20076
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930