Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.02.2009 10:00 - Дотогава, когато... там
Автор: inamay Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5044 Коментари: 32 Гласове:
0



Не съм си тръгнала. 
Преместих се в рисувания дом от моите мечти за сънища. 
И вече гледам на света оттам.
На всички вас, които ме четяхте тук, благодаря!
И на 77777-я от днес благодаря!
За мен броенето е без значение, но цифрите добре изглеждаха в редицата си. 
Това е. Оставям ви адреса: улица, номер и моето име (inamay), с прибавката на аз (i).

http://inamayi.blogspot.com/

Имам само още едно нещо да свърша - да ви пожелая: бъдете добри!





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krassko - Да ти е честит новият дом !!!
15.02.2009 10:20
И дано животът ти е спокоен, весел и щастлив в него.
Успех !!!
krassko
цитирай
2. iliada1 - Калина!
15.02.2009 11:57
Вече два пъти ти гостувах ,но все още ми е ново и не мога да се ориентирам за всичко!После мога и да те последвам!:)
Целувам те с обич!:)
цитирай
3. viki11 - На добър път! :)
15.02.2009 17:04
На добър път! :)
цитирай
4. tini4 - Благодаря за красотата, с която ни дари тук, Ина!
15.02.2009 19:15
И да ти е спокойно и уютно в новият ти дом!!! Гостувах ти вече... и усетих познатата магична атмосфера - малко е различно, но само като обстановка :)
До скоро, мила inamay...
цитирай
5. inamay - Благодаря ви!
16.02.2009 16:01
krassko - Надявам се, всеки търси си уюта.
iliada1 - Илианка, никога не е късно да направиш тъй необходимата крачка в правилната посока! Ще те чакам!
viki11 - Само добро да те спохожда, Вики!
tini4 - Пак ще се радвам да те усетя, Тини! Там ми е цветно-светло... радвам се, че очите ми не се налага да четат бодливи от отрова думи. Не целия свят е тъй побъркан и зъл...
цитирай
6. elineli - Точице,
16.02.2009 18:27
дано си си взела запасите от виното от лято,защото.....ще идвам :)))))
цитирай
7. compassion - Вече дойде Когато
16.02.2009 19:38
и видя новата ти къща и му хареса...артистична е,
а Тогава може винаги да дойде...недисциплиниран е и палав, но го обичам, защото ме среща винаги с хубавите хора. Попътен вятър и дъжд, и слънце, и буря...природата е винаги красива, а хората - още повече, защото никога не се повтарят .... имат само една пролет, една зима...... уникатите са най-скъпи на твореца.

Кога празника свърши, кой остатък събира...
Чисти, чисти, мила докато душа ти олекне....
Сама да почнеш, даже на чисто трябва ти сила...
Дръж се, дръж се! Воля, да можех дадох ти била...

Боже, колко е човечно, че тъгата не е вечна...
Прегръща с болна тръпка тя голямата надежда
Щастлива душата в чистото небе полита и пее
обича свободата на птица, обгръща простора...
цитирай
8. inamay - elineli
16.02.2009 23:22
EL, знаеш навярно, че всички запаси не могат да свършат, когато за път си си взел онази, най-шарена раница в раета и връзки с помпони... те гъделичкат всеки летен смях и предизвикват с него спомени за слънце и глухарчета, очите сбират, сбират и приятно елеликсират... до вино... Добре дошла си винаги в зелената ми къща, със сини от душа крила и мисълта за полет... Очаквам те! :)))
цитирай
9. inamay - compassion
16.02.2009 23:23
На Когато омръзнало да му припомнят, че било когато, че спомени събирало в шепи, за да гради сега върху основи за тогава... Оставило непостроения си дом и всичките, думовните, богатства и тръгнало по път... А той – извел го... на мястото Където... Основи били начертани, в зелена трева и бяло пространство за празната къща на всяка мечта... Наоколо – природа и непознати градове, небе, с надписи: «За птици»... Природата не е това, което виждаме единствено с очи, природата е също и това, което е от вътрешната ни страна картина... способността, която ни е дадена да виждаме, но е различно в погледите ни това, което е усещането ни за гледане...
Тогава живеел... там някъде. Когато разбрал, че Където е станал реална основа, отишъл да види кой е този, където е дошъл... «Когато съм!» - рекла му. «Тогава съм!» - рекъл й той... И седнали направо на тревата, там, в мястото Където... Днес мястото Където е моята къща... да, на Когато... Тогава е всеки, когато на гости ми дойде... тогава...
цитирай
10. compassion - Ей това прекрасно разбиране ще ми липсва, Ина,
17.02.2009 16:35
ти го умееш. Няма да забравя тези дни на Когато, как непрекъснато цапвах бялата боя на твоите мрачни картини и ти откликна в златно и алено и даже ярко червено. Творец си Ина и ми даде някакъв по-друг, твой поглед да видя как вратите оживяват и пред мен се разтварят преди да съм почукала даже, как приятелски ръце се протягат през пространствата...имаше и сиво и тъмно зелено, но то е човешко...аз също разбирам.
До скоро, там при когато и тогава, мила!
цитирай
11. inamay - compassion
17.02.2009 17:19
До скоро, Руми... там...
цитирай
12. avangardi - Калинче, прекрасна е новата ти къща
18.02.2009 05:10
http://inamayi.blogspot.com/:-))))
Тръгнала си по нов път, но не забравяй и тук, където имаш и други приятели. Отбивай се, защото без теб няма да е същото!
С много обич, желая ти здраве, късмет и творческо вдъхновение! Прегръщам те с много любов - Илка

цитирай
13. inamay - avangardi
18.02.2009 08:31
Не мога да си тръгна, Илка... не зная как се става емигрант, как се върви без стъпките от стара къща. Сега разбирам защо преди години, когато се преместихме от ведомствена кутийка в наш дом, дъщеря ми плачеше и питаше защо оставяме родния й дом... Където се усетиш, че си роден, остава ти завинаги и мисълта за твоя роден...
Благодаря, че идваш! Хубав ден за теб... ей на, опитва се да се усмихне слънцето... и в мен!
цитирай
14. inamay - vetrogon
18.02.2009 08:44
Гонеща вятъра, ти знаеш какво съм, сестра съм на него... Опитвам да рисувам пътя, мисля го за дом... а домът ми е навън... Тук съм се спирала, във вашите, попила съм цвят от нюансите и съм оставяла на вас по петънце от своя вятърен... Объркана сестра на вятър съм... заплетох се да търся и сега се късам, като оставам...
цитирай
15. feq - Бъди "Там", където се чувстваш най-добре!
20.02.2009 16:48
А ние,... ще ти идваме на гости "Там".
Ти също не ни забравяй, мила Ина!
С обич и тъга за теб: Фея
цитирай
16. inamay - feq
20.02.2009 20:21
"Там" е отворено, Феичка и всеки е добре дошъл.
Трудно понасяме разделите, но трябва да оставяме по нещо, за да вървим. Не съм си тръгнала, но трябваше да разбера доколко мога да вървя.
Подрави и без тъга! Да я забравим, нека, Фея!
цитирай
17. feq - Ина, мила, как се коментира в новия ти блог?
27.02.2009 18:12
Трябва ли да се регистрирам?
цитирай
18. inamay - feq
27.02.2009 20:19
Привет, Феичка!
Просто влизаш в прозорчето за коментар след постинга и пишеш. А после - публикуваш.. Подпиши се с твоя ник, когато влезеш, не е необходимо да се регистрираш, мила. Поздрави! Приятно ми е, че се сещаш и за мен...
цитирай
19. elineli - Точице :))))
28.02.2009 11:21
Искам да те прегърна за Снежно заплака ноща.Топло,топло....Не ми излизат коментарите в новия ти блог,затова пак тук:)))))
цитирай
20. inamay - elineli
28.02.2009 19:02
EL, малко там съм като на планетата, онази мъничката, на Малкия принц... и коментарите едва й се побират по повърхността, но ти бъди по-упорита и сигнализирай с копчето, докато го завържеш за крака на столчето, което е проводника, антената за вашите мисли към мен...
Прегръщам те и ти благодаря! :)))
цитирай
21. compassion - Честита Баба Марта, Калинчице!
01.03.2009 11:03
Да сте живи и здрави и ти и дъщеричката ти и любовта и щастието да дойдат, за да останат.
При всяка промяна е трудно, докато нагодиш отново ежедневието да му е уютно, но какви неподозирани нови възможности за развитие (даже трансформация) носи тя, каква радост, трепет, неочаквани нови срещи, чудеса може да сътвори живота с отворени нови врати. Върви, Ина, радвай се на новия си късмет. Той вече протяга ръка. Вземи я. Вярвам в теб!
цитирай
22. inamay - compassion
01.03.2009 11:45
Слънцето очи отвори,
с алени си устни заговори.
Белотата на снега,
от тревичките в пръстта,
върза тънички връвчици здраве.
С капчици от радост плака
на капчук шушулка,
че едно врабче игриво
й донесе мълчаливо
два конеца... бяло и червено.
После с човчица й върза
на нослето мартеница!

Благодаря ти, Руми!
Благодаря и на всички, които се отбиват тук, за да си спомнят, че била съм! Аз съм... и мисля, че ще бъда още.
Простете думите, които съм изричала и те са носели обида! Простени да сте всички!
С обич, Ина.
цитирай
23. iliada - ЧЕСТИТА БАБА МАРТА !
01.03.2009 18:08
С пожелание за много здраве , късмет и много ,много радост през тази година!
Прегръщам те ! Илиана
цитирай
24. inamay - iliada
01.03.2009 19:42
Честита и на теб, Илианка!
Много, много щастливи усмивки, винаги здраве! Успехи! Калина
цитирай
25. анонимен - Малко след като отвори прозореца за ...
02.03.2009 10:21
Малко след като отвори прозореца за въздух,случайноста надникна с очите ми там..:)
И аз рядко влизам тук и на малко места надниквам...където все още не се усеща зловоние..
Добра вест да ти донесе Баба Марта дано!

bizcocho
цитирай
26. inamay - анонимен
02.03.2009 10:30
Не забравям, само прощавам.
Хубави и топли с обич дни за теб, bizcocho!
Благодаря ти!
цитирай
27. bimbo163 - Поздрави на новодомката. . . . Жа...
03.03.2009 13:43
Поздрави на новодомката....
Жалко , че се срещнахме на изпроводяк, но успех и попътен вятър!!!!
цитирай
28. inamay - bimbo163
03.03.2009 14:04
Привет, bimbo163!
Ама аз наистина не съм си тръгнала! Поправям покрива на старата си къща, ако това, което съм оставила в "хартиени" стени, може тъй да се нарече.
Когато сам поправяш, често ти иде до плач от безсилие, но срещнеш ли подкрепа, даже с думи, че изписаното по стените, тях по-добре ще ги държи и вече мисълта поправя покрива...
Свободата, извоювана с победата над страха-зависимост от себе си, е равносилна на здраво дишане.
Поздрави!
цитирай
29. iliada - ЧЕСТИТ ПРАЗНИК - 3 МАРТ!
03.03.2009 21:40
Приятели хубава вечер желая!:)
цитирай
30. compassion - Привет, Кали!
06.03.2009 16:12
Да си жива и здрава, където и да си!
Нямам време за всичко, не че не уважавам другите възможности. Всяко си има своите предимства, но не обичам половинчато да съм някъде. отдавам се изцяло със сърце на човек или кауза, когато избера със сърце. Слагай от време на време и тук нещо...копи пейст. Ще се радвам да те коминтирам както по-рано с опит за стих подражавайки ти (дали има нещо все още маймунско в мен?) ха-ха-ха... намерих доказателство....ха-ха-ха
До скоро, мила! Тогава, когато...
цитирай
31. inamay - compassion
06.03.2009 21:44
Привет, compassion!
Все още съм където... там, къде ли да съм другаде. Другите места не щат да се отварят още и да ми предложат в тях живот и труд...
Сигурно знаеш, че няма да се съглася с нямане на време, а с твоите думи ще ти кажа, когото си избрала със сърце, щом се отдаваш, следвай... На новото ми място, там, може да се коментира много лесно анонимно...
От уважение към твоята душевност на приятел, маймунски вярно мой последовател (ха-ха), ще си прекрача думата. Отивам да направя "копи-пейст".
цитирай
32. compassion - Много високо оценявам
06.03.2009 23:53
признанието, Ина и въздигането ми в ранг. Нямам търпение да видя какво избираш за маймунски верния си приятел. Айдеееее ... ху-ху-ху
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: inamay
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1097823
Постинги: 541
Коментари: 4142
Гласове: 20076
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930