Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2008 18:48 - Денят си тръгва винаги
Автор: inamay Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2398 Коментари: 18 Гласове:
0



Забравен беше…

от толкова еуфорична радост

по пречистване,

че никой не разбра кога е свършил

и затова подпали хълма…

Извиха се пълзящи пламъци,

докоснаха ъгли от облаци

и лудостта на вятъра

обхвана цялото небе.

Извиха се из него дракони,

плющяха скъсани криле,

безумно се премятаха тела

през хватката им за победата.

В мига на тяхното докосване,

превръщаха се в падащ сняг,

а той изтляваше

в горящите езици залез…

Магията се свършваше

в освободеното 
и тихо връщане,

в притегляне от земното.

... … … … … … … … ...

И този ден притихна

сгушено унесено

в повтарящата вечност

на залязващото слънце...

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bizcocho - Още преди да стигна края си помис...
23.11.2008 22:05
Още преди да стигна края си помислих,че думите рисуват 3але3:)))))))
Красив е 3але3ът ти!Красиво и огнено да е в душата ти:)))))))))!
цитирай
2. inamay - bizcocho
23.11.2008 22:30
Този залез беше вчера... Много беше впечатляващ! Наблюдавали са го и други хора... Валеше сняг през буря. Почти се беше стъмнило от облаци. И изведнъж, гърба на хълма сякаш пламна. Рисуваше картина след картина. Денят се бе забравил в радостта на хората от белотата. До преди ден навън се радвахме на циганското лято и слънцето навярно затъгува, от бързата промяна... Пристъпи плахо, разгърна с пръсти пелената с нишки сняг и си разгъна огненото одеало. Е, вятърът не спря да драска с нокти от снежинки по стъклата и късаше разхвърляно от дрехите на всички облаци, но тъй направи сякаш мястото за залеза с достойнството на кавалер, усетил в него свой съперник, но отстъпил без да бъде победен...
Лека вечер, Жени! :)))
цитирай
3. bizcocho - :))))))
23.11.2008 22:45
Омайницеееее и коментара ти се чете в същия 3ахлас,както и стиха:)))))Омагъоса ме с думи:)))))))))
цитирай
4. compassion - И аз като bizcocho
23.11.2008 23:09
помислих, че прекрасно описваш залез и думата сняг е грешка, но ти я простих заради подарената красота.
След коментара ти се чудех кое повече ми харесва "грешката" сняг в залеза или залеза в снега на коментара... Нали знаеш, че си талантлива... и всички го виждат ... (учи маркетинг, ще ходим на пазар). http://www.youtube.com/watch?v=JzzrX4b6RH0&feature=related
цитирай
5. feq - Магия има в твоите думи...
23.11.2008 23:18
Едва ли някога съм чела по-образно описан ЗАЛЕЗ в стих и проза /от коментара ти/, Ина!
цитирай
6. inamay - bizcocho - :)))
23.11.2008 23:26
Все ме учат да зачитам думичката краткост, особено, когато се употребяват думите в стих... Не посмях да въвличам с повече и без това залезът от вчера беше кратък, оставих да довършва своите представи всеки. Но знам, че винаги остава по ъглите нещо скритичко, което може да е в повече, но няма и да натежи, защото съм видяла, че е от маята :)))
цитирай
7. inamay - compassion
23.11.2008 23:43
Веднъж видях светкавици сред снеговалеж в тиха нощ! Това никога до сега не се повтори Не знам дали уплахата ми беше впечатляваща или видяното, защото сравнението между ярък тътен и кротък, ситен, обилен сняг в проблясъка на кратките светкавици изглеждаше все едно някой не разбираше, че слага две несъизмерими части от различни филми за сюжет на зимна нощ с внушението, че ми говори за едно и също...
Залезът от вчера не беше виждан... а аз съм виждала безкрайно много залези и всичките били са впечатляващи, но никога такива, първи...
(Със самоучение ли да се заема или да си потърся някой за учител... за маркетинга? А пазаурването с теб е удоволствие!)
цитирай
8. inamay - feq
23.11.2008 23:53
Поисках веднъж да мога да съм разказвач на дочути сънища. В съня ми един вълшебник, събирал дълго време думи от звездите, блестящи бисерни слова в тревите, изящни възклицания само от букви по възхитата, пораждала у него всеки ден зората, слънцето, нощта, луната, изрече: "Учи се!"... Започвам да дочувам кратки сънища... Това ме радва, а виждам, че ми пращате и епитети за вълшебници... Благодаря ти, Феичка!
цитирай
9. compassion - Когато ученикът е готов, учителят сам идва...
24.11.2008 00:09
Ти само го следвай докато...когато...
пък после пак ще пазаруваме двете...
ще ти трябват нови дрехи на радост
обувки за летене и чанта за щастие
че любовта с истина гола без хитрост
идва и тя не е учила маркетинг милата.
цитирай
10. inamay - compassion
24.11.2008 00:50
Ученикът разбира… стоенето напразно,
поглеждането час по час навсякъде,
не е напълно някакво безсмислено очакване,
а е начало на урока за учителя,
посегнал мълчаливо да реди у себе си
от думите, които трябва
с вътрешния слух да чуеш,
защото всичките врати,
които ще ти се предложат после са еднакви,
а дрехите, обувките по твоя мярка
и чантата ти с щастие,
и любовта са само твоите,
издават този звук, по който
ключето вярно сам
и с мисълта си ще задействаш,
ако успееш да научиш
какво реди по мислите учителя…
цитирай
11. tini4 - Ина :)
24.11.2008 00:50
Прекрасно е... Не съжалявам, че не съм видяла този залез... Ти го съживи в стих - картина и усещане!
Поздрави :)
цитирай
12. inamay - tini4
24.11.2008 01:21
Някой вижда залези тук,
друг - тях в различни страни,
някой познава пътя,
друг гората встрани.
Аз на теб ще ти дам
да надникнеш в душата ми
с тази картина,
ти своята днес
ми предлагаш в песен.
Да намираме другия,
като допускаме
той да върви в своя свят
и тъй да се срещаме!
Спокойна нощ, Тина! Знам, че все още не спиш:)
цитирай
13. tini4 - Благодаря, мила Ина!
24.11.2008 01:38
Знаеш си ме ти... Спокойна нощ и на теб!!! :)
цитирай
14. inamay - tini4
24.11.2008 02:15
Благодаря ти, Тина! Лека! :)
цитирай
15. vmir - Добро утро, Ина!
24.11.2008 09:07
Денят си тръгва не винаги навреме
и нов ден сменя го когато ми се дреме

и нито сняг, ни огнени емоции от вчера,
не могат да отгатнат днешната завера...


http://www.youtube.com/watch?v=eGKlaW_IFZs - Uriah Heep - Sunrise

Приятен нов ден и нова седмица!

:)))
цитирай
16. inamay - vmir - Добро утро, Воймир!
24.11.2008 10:10
Не могат да се мерят по отгатване
ни този ден дали ще ходи лесно,
ни огъня отвътре колко ще припари...
Единственото ясно, по досещане,
е дремането ни поне до обеда
на понеделника, а той отчете
първото кафе навреме...
След песен време - дайте второто
и после само ни остана да си кажем...
Спорна седмица!!!

http://www.youtube.com/watch?v=W6sE1L2laCc - Norah Jones - Sunrise

:)))
цитирай
17. анонимен - Magiyata na zaleza trae minuti, ...
24.11.2008 19:34
Magiyata na zaleza trae minuti, sekundi, taka kakto e i v jivota. Mig, koyto si zaslujava da izjiveesh, kakto jelaesh, kakto ti idva otvutre. No za da go napravish tryabva da umeesh i da vijdash, i da spodelyash. Ti go pravish po prekrasen nachin. Blagodarya ti ,Kalina, che mi dade vuzmojnostta da prejiveya za kratichko vreme vsichko koeto veche e bilo... :)
цитирай
18. inamay - анонимен
24.11.2008 23:20
Добър вечер... или когато се случи пак да влезеш!
Залезите са ми слабост... защото винаги са ми били подарък от съдбата... така се случва да живея, с поглед към завършване... а всъщност тя това е искала... винаги да ми показва краткостта, която заслужава да се изживее с всяко от нещата ти, които сам решаваш, че ще са такива, твоите, нали... Обичам да показвам жаждата си, с която виждам как може да се пие жадно... Радвам се, когато се случва да успявам... Дарявам ти този залез... дано да съм го споделила много близко!... Всичко вече е било... дори и всеки дъх е вече бил... с издишаното... Поздрав! Оттук за там! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: inamay
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1096999
Постинги: 541
Коментари: 4142
Гласове: 20076
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930