Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2008 02:07 - Уж бях приятел със словото, а не мога да напиша, че спирам да пиша...
Автор: inamay Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3050 Коментари: 21 Гласове:
0



Опитах да получа жест на одобрение за своето решение... Грешка! Човек разчита единствено на себе си, защото после сам ще отговаря за постъпките си...
Тайно съм усещала, че някъде дълбоко в себе си не съм добър човек... щом имам болести... те са за наказване на помисли... 
Ще трябва да оттегля себе си от този светски свят, да се обърна към началото си, за да проследя оттам насетне грешките си... ако желая да остана в края на живота си човек... 
Не е особено за предпочитане, когато разбереш, че целият живот е бил ужасна грешка и правейки добро, според твоите си мерки за такова, ти всъщност си броил у себе си жълтиците на злото...
Ще съотнеса помощта, която ми се дава към абсолютната отвореност на мен отвътре и ще се моля да изкупя своите неволни помисли с лошо към всеки, който се е случил да е там... не знам, когато съм помисляла, не помня, кой точно бил е, но явно, че се е случило...
Благодаря на всички, които неволно съм въвлякла в привидната си доброта, да ме четат и да ми вярват някак....
Извинявам се на всички, чиито коментари съм изтрила, поради погрешното решение, че имам право да владея мислите на хората за себе си...

Обичам словото, но с него трябва да боравят праведници... А аз оказва се не съм...



Тагове:   мога,   напиша,


Гласувай:
0



1. tini4 - ?????
20.11.2008 02:20
inamay, да познаваш някой безгрешен, праведен и съвършен...
как да разбирам "оказва се не съм"... Дано не разбирам, дано :(((
цитирай
2. vmir - Ина, лошотията по хората ходи, нормално е.
20.11.2008 04:27
Но лошо е всичко, което не е достатъчно добро. А най-лоши са онези, които не се съмняват в добротата си. Няма начин да си убеден в добротата си години наред и да не станеш лош човек. Няма как да не се съмняваш, че постъпваш по добрия начин и да продължаваш с времето да си добър. Нали добротата изисква усилие да разбереш и помогнеш, как така без усилие, от само себе си, някой може да бъде добър? Освен, ако не е фанатик или чудовище, за когото възприятията на останалите нямат значение...
цитирай
3. viki11 - Това с болестите, ако беше вярно, ...
20.11.2008 06:17
Това с болестите, ако беше вярно, светците нямаше да умират! Що да се правим на тъпи.
цитирай
4. viki11 - Хубаво е човек да си прави равнос...
20.11.2008 06:20
Хубаво е човек да си прави равносметка.
Всеки има грешни мисли. Не мога да коментирам, след като не знам, какво ти е хрумнало. Нещата не се правят с половин уста, ако искаш да са правилните.
цитирай
5. martiniki - аз имах
20.11.2008 07:14
най-добрата баба на света, която почина на 54 години от жестока болест - тази жена само се трудеше и обичаше
изобщо не си вменявай вина, моля те
цитирай
6. iliada - КАЛИНА!
20.11.2008 08:51
СПРИ ДА МИСЛИШ ПО ТОЗИ НАЧИН!Ти си един чудесен човек и нямаш право да се съдиш така строго!
Всички сме грешни -кой повече ,кой по- малко ,но обърнал поглед към себе си човек вече е на път да победи лошото в себе си, ако го има.Повярвай в това!
Ти имаш толкова много приятели тук и ще е предателство спрямо тях , ако се оттеглиш.Смятам ,че общувайки с хората чрез твоето изкуство ти правиш много в борбата си с болестта ,каквато и да е тя!
Помни ,че има слручай при който САМО СИЛНАТА ВЯРА преодолява заболяването!
Прегръщам те с обич!Илиана
цитирай
7. bizcocho - *-липсва ми буквата/клавиша блокира/
20.11.2008 11:13
Ина,спомни си какво ми ка*а,когато чаках отговора на "още колко точно дни"
А сега а* те питам:Това ти ли го написа?И как се *аличава част от теб?
И на мен ми е писнало да греша в то*и свят,но това не *начи ,че трябва да се самора*руша?!Нали?
Топлинка,палми,крясък на папагали и прегръдка от мен и юга!
цитирай
8. gothic - Ина....:(
20.11.2008 11:24
Ина....:(
цитирай
9. feq - Ина...
20.11.2008 11:56
със Словото вие винаги ще бъдете приятели! В това не се съмнявам!
А ние ще тъгуваме за твоите стихове, докосващи душата.
Каквото и да е, това което те е наранило - прости!
И продължи,... и отново повярвай!
Няма праведни по рождение, земни сме и грешим...
всички грешим, но признавайки грешките си пред себе си не се нараняваме сами...
Пожелавам ти време - време за себе си!
цитирай
10. mitakat - inamay
20.11.2008 23:09
Животът ни така минава -
в съмнения, интриги и мечти.
Но твоето добро остава
завинаги във нашите очи.
:)))
цитирай
11. compassion - Разочарованието не е болест! И тъгата - също!
21.11.2008 01:10
Страданието е не повече от това, което можем да понесем, Калина. Благодари за всеки изстрадан миг, мила и виж колко прекрасно е изваяна душата ти от острието на болката; чуй колко нежни звуци издава опънатата й струна; усещаш ли мъката на човека до теб? То е защото и ти имаш мъка. Тя е тънката нишка, свързваща сродни души; канал на съпричастието, утроба на любовта. Напусни я; нека любовта се роди!
Това не е болест, мила, а сърце туптящо на поет. Все трябва то да страда, за да се роди куплет. Повярвай ми, не знам по-свидна и по-добра поетеса от теб в блога. Така те обикнах веднага като те прочетох за първи път. Тъгата ти ме трогваше и натъжаваше, разпознала себе си в нея. И прописах даже стихове за тебе, аз дето хабер си нямам от това, но исках да съм с тебе, да споделям болката и радостта.
Щом имаш нужда от почивка, отдъхни си и след ден-два като се наспиш другояче ще си мислиш за блога и за болестта.
цитирай
12. esen - Всяко изпитание ни се дава, за да научим нещо в този свят.
21.11.2008 01:35
Не бива да се отказваме да живеем и да бъдем себе си. Добър е стремежът към добро, а грешките са необходимото зло, което ни напътства по пътя към доброто.
Обичай света, но и себе си като частичка от него! Заслужаваш щастие! Късмет ти желая да го постигнеш и да му се радваш в добро здраве!

Обичам стиховете ти и ще ми е тъжно без теб тук! Моля те, Калина, помисли и си дай време! Успех!
цитирай
13. tini4 - ...Мила inamay, когато изтрих блога си - ти ми написа:
21.11.2008 03:33
"Човек не може да изтрие спомените, които е оставил в другите, тъй както нищо не е в състояние да скрие и изтрие историята... Само истините са според моментите, но станалото няма как да бъде променено..."

Тогава помниш ли? Написах ти, че съм си простила...
цитирай
14. vmir - Привет, Ина!
21.11.2008 11:16
Поздрав:

ВНИКВАНЕ

Всеки има свои страхове,
непонятни, или пък понятни.
Що от туй, че те са му понятни,
щом от тях не може да се отърве?

Страховете някога предпазват...
Страховете често и наказват...
Те са като някакъв недъг-
радиус на земния ни кръг.
Даже и в безгрижния ни смях
се прокрадва този ловък страх!
Даже в тържеството, в радостта,
пак ще скърца някаква врата.

Лесовъдът тръпне щом сади-
коренчето да не навреди.
Шибат майчините страхове
връз сърцето като силни ветрове
за детето... За детето!
Свои близки има си моряка,
има и пилота...
Не е лесно да се чака,
да минава в страхове живота.
Плаши се селякът от гърма
не за себе си, а за житата.
Плаши се овчарят за стадата,
гълъбът се плаши от шума...

А пък мен ме плаши лекотата.
Лесно ли стихът ми се удава,
значи туй сърце не преживява,
само по-чевръста е ръката.
Значи не живея, не изгарям...
Само нещо казано повтарям.
Лесно ли започвам да живея-
постепенно почнал съм да тлея.
Лесно ли започвам да обичам-
своят свят и себе си отричам.

Има разни страхове човешки:
рискове, съчувствия и грешки.
Има още други страхове,
за които няма стихове.

Радой Ралин

Приятен и слънчев ден от мен!
:)))
цитирай
15. анонимен - Здравей , Ина !
21.11.2008 12:12
" Чашата на живота щеше да сладни непоносимо, ако в нея не капеха и малко горчиви сълзи "
Питагор

Воля !!!
цитирай
16. vmir - И един музикален поздрав:
21.11.2008 12:21
http://www.youtube.com/watch?v=DXxarh4El9w
цитирай
17. compassion - Обичам те, Калина!
21.11.2008 13:08
Не весела. Не просълзена.
Обичам тъжната жена:
загадъчна като вселена,
такава тиха, затаена,
такава бавна и смутена,
залутана, непокорена
като вечерна светлина.

Смехът тъй бързо изморява.
Ожесточава ме плачът.
А тъжната жена ми дава
това, което не успяват
ни щастие, ни шумна слава
да ми загатнат и внушат.

Димитър Василев

Потъгувай, почини, прости си и върни се, Калина.
Ние ВСИЧКИ боледуваме и си прощаваме, за да оздравеем.
Усмихни се, Ина...добре де, тъжно се усмихни... и след това
ще дойде щастливата усмивка.
http://www.youtube.com/watch?v=oxcq2m0XwJ8&feature=related
цитирай
18. анонимен - bez
22.11.2008 10:14
mnogo dobyr blog
цитирай
19. anlov - Праведността е дар Божий, ina.
23.11.2008 13:14
Никой от нас не го заслужава, но всеки от нас може да го има по милост, щом вече е осъзнал, че е така.

Словото е меч двуостър - то първо пронизва нас самите, а после и другите.

В момента ти се заточваш, мила - затова те боли:)
цитирай
20. inamay - Благодаря на всички ви!
23.11.2008 19:03
... ... ... ... ...
цитирай
21. inamay - anlov
23.11.2008 19:18
Усетих какво е, когато разглеждаш отвсякъде нож в огледало, в което си ти този нож, където от мисъл тъниш този негов миСЛОВЕН резец, със който след малко духа си, готов за това, ще разрежеш и той ще приеме резеца на ножа за своя побратимна част...
Благодаря ти, Ангел! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: inamay
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1097099
Постинги: 541
Коментари: 4142
Гласове: 20076
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930