Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2008 18:16 - Стих за рокля, графит и още нещо...
Автор: inamay Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2149 Коментари: 12 Гласове:
0



Останалото минало в ескизи, скици, прах, притиснато в затвор на папки от страх да не избяга или от страх да не излезе пак, очакващо мълчи, да си запази дълго разказите... За панихида ден e. Вратите тежки, от нарисуваните страници, отдавна молят за въздишка... Ще ги отключа с пръсти, ще помълча, докато слушам, ще ги прелея с чаша вино. За упокой ще им запаля свещ с отблясък да ми изгори ръцете да не посегна никога към минало... Разгръщам пожълтелия графит от светлосенки в черно-белите акорди от докосването на ръка по грапаво лице на лист... Танцуваща душа в движения и поглед в свобода-желание да бъде птица... Толкова жар да вземе този дар на порива от нея!... По смачкания ъгъл си личи молитвата на пръстите да задържи поне от нея миг... Днес роклята й е крило... Зад избелелия ескиз стои история на някой друг... Къде ли са отишли стъпките?


Тагове:   рокля,   още,   графит,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tini4 - Много красива картина, мила inamay...
18.11.2008 23:44
Носталгична нотка, но пак я има тази -
''Танцуваща душа в движения
и поглед в свобода-желание
да бъде птица..."
Харесва ми, че в отминалото има миг дълбоко изживяна споделеност! Ах, тези спомени...
цитирай
2. bizcocho - Доста тежък стих. . . притиска. . . . ...
18.11.2008 23:52
Доста тежък стих...притиска....сякаш могила от камъни израстна на плещите ми....
цитирай
3. inamay - tini4
19.11.2008 00:18
Както се изразяват по-маститите поети, лирическите ми герои са танцьорка и художник и аз си нямам нищо общо с тях, освен, че мога да ги виждам по останало от тях в графита въху лист. Всъщност, аз самата скоро връщах се назад по спомените си... в компютъра... Пътеката между ръцете ми и тях, от папките, се скъса... изсипа се в Recycle Bin... и изгоряха от проклетото си минало...
цитирай
4. inamay - bizcocho
19.11.2008 00:24
Винаги съм предпочитала камъните... носят, пазят от свещената енергия на майката земя, а може би дори с вселенски гени са... А иначе и шапката на Мономах е тежка... Пък при умората от този свят дори душата ти тежи...
цитирай
5. compassion - Мила inamay, прекрасен стих отново...
19.11.2008 02:03
"За упокой ще им запаля свещ
с отблясък да ми изгори ръцете
да не посегна никога към минало..."

Наздраве за отблясъците!
Миналото да приспим...
Къде ли стъпките ще ни отведат?
цитирай
6. vmir - Омайно и загадъчно...
19.11.2008 02:35
Благодаря, Ина!
цитирай
7. inamay - compassion
19.11.2008 08:16
Обикновено миналото, от което бягаме през стихове, се свързва с някоя изгаряща любов, с нещастни сълзи, с отчаяние, наказано със самота. Миналото е нашия досегашен път, израстване, поглед от днес назад и осъзнаване на грешките, които ние си плетем сами по дрехите, които сме обличали, обличаме не само днес, а утре също ще обличаме. Не се отказвам от миналото, защото от него съм излязла тази аз, която днес разбирам, но не желая да съм минало, а днес и колкото са дните ми, да бъда утре. А миналото... то остава там, да го почитаме в "църковните" ни дни с панихида...
цитирай
8. inamay - vmir - Омайно и загадъчно...
19.11.2008 08:22
Като очакване...

Благодаря и аз, Воймир!

:)))
цитирай
9. vmir - Добро утро!
19.11.2008 08:45
http://www.youtube.com/watch?v=v1LH9xfw2kw

Приятен ден!
:)))
цитирай
10. compassion - Така го разбирам и аз миналото, inamay.
19.11.2008 10:18
Затова си задавам въпроса "Защо", когато то се събуди и пак боли. Затова казвам: "Миналото да приспим...", а не да го забравим или да се откажем от него. Не можем да избягаме от себе си, но можем да се пожалим и най-после заобичаме ... всички други хора идват и си отиват от живота ни, но ние оставаме със себе си до края...защо да не се приемем, такива каквито сме...прекрасни божествени души...
цитирай
11. inamay - vmir
19.11.2008 11:43
Надявам се да ти хареса този дневен поздрав, Воймир!

http://www.youtube.com/watch?v=Xe_MaHdQkaE&feature=related

Хубав ден! :)

цитирай
12. inamay - compassion
19.11.2008 12:22
http://www.youtube.com/watch?v=9VAnQ6PJpzs

Да, мила compassion, "такива каквито сме...прекрасни божествени души..." във ВРЕМЕТО...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: inamay
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1098022
Постинги: 541
Коментари: 4142
Гласове: 20076
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930