Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2008 11:49 - Накратко
Автор: inamay Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3574 Коментари: 27 Гласове:
0



И този ден ще сложи отпечатък, ще изгравира името си върху мен. Едва започна, а дълбае мисълта, най-тънкото длето на моето съмнение използва... Отдадох се на тази нощ, а не на него. Сега различност още нося, а той ме иска като другите, покорна, преклонена, своя. По устните ми е прочел кой беше... ще ме жигоса да си нося белега от тази страст, която тъй не пожелах да споделя и с него... От огледалото се спусна 
сянката на нова бръчка...


Тагове:   Накратко,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bizcocho - :)
07.11.2008 12:35
.......и на нещо вече извървяно.
Разлиствам се в днешна новост
за да срещна утрешна заря-
по клоните звънчета на бъдеща песен
от вродените ноти в душата ми:))))))
цитирай
2. inamay - bizcocho
07.11.2008 12:56
... по клоните звънчета...
... вродените ми ноти...
Ще се спрат да звънят,
ако нямам и аз
за към някого път,
ще заглъхне звука
в оглушал с тишината
език на камбанен копнеж...
цитирай
3. inamay - bluebird
07.11.2008 13:05
Сълзата замръзна
и изсъхна по бузата бавно...
уморено се плъзна,
откъснала цвят,
късче мое зелено...
Взе ръката ми прах тишина
и от Вчера написа „Тъга”...
Няма как, Днес за всеки е
разделеното Вчера
на двама...
цитирай
4. inamay - bluebird
07.11.2008 13:28
Вчера беше...
толкова хубаво...
замълча,
заваля
и изтече
с твоите думи,
през моите букви...
не искам локви,
а облаци...
и нека е един...
цитирай
5. inamay - bluebird
07.11.2008 13:47
Гонят се в мен
... облаци,
като дни,
като мисли,
топли, вливащи,
преоткриващи,
недоумяващи
защо се свършва
... всичко,
когато няма край,
не съществува край
в желание...
цитирай
6. inamay - bluebird
07.11.2008 13:57
А горе е тихо
и е волно от въздух,
светлина
от очите на ангели...
Как да вляза
през думите
в нечия сянка?
Как да отпия
от тяхната жажда?
цитирай
7. inamay - bluebird
07.11.2008 14:23
Всичкото това
не стига...
има още,
то не достига...
А животът
е толкова кратък,
да успееш...
цитирай
8. inamay - bluebird
07.11.2008 14:51
Извървя се деня
излетя след листата,
Заваля, ето толкова,
между капките
и разпръсна цвета
върху лампите
и чадърите,
светна в стаите,
загледа играта
на рибите
под неона
в аквариумите.
Може би не разбра
само това,
кой е седнал в креслото,
прилича на мен
и защо е със моите дрехи,
с които днес излизах навън?!...
цитирай
9. vmir - Ина, Блубърд
07.11.2008 15:45
Отново чета замаяно в захлас
и страхопочтително немея,
мили дами пак пред вас.
цитирай
10. inamay - bluebird
07.11.2008 17:46
Всяко Днес
се започва от Вчера
и полека,
към края,
от него началото
е по-близо до Вчера,
все по-малко е Днес...
Силуетът е също,
като Вчера от Днес...
От прозореца капе
от Днес светлина,
по перваза,
да свети на Утре
да влезе,
да измести
за дишане Днес,
остаряло,
издишано Вчера...
Вече е вечер...
цитирай
11. inamay - vmir
07.11.2008 17:54
О, очите ми започват
да искрят... :)))
от твойте думи
елегантно възхваляващо,
мой Командир!

:)))
цитирай
12. krassko - ЕТО ГО И КОМАНДИРА
07.11.2008 19:32
Пирува сред дамите на бала и ухажва,
с нож и вилица месце похапва,
Докато вън сражението вече почна.
Войските кой ще поведе в атака,
кой кон за Кралство дава?Това май
не беше гочно тъй, но кой ти гледа?
Нижеме, редиме думи във безреда
и знаем ний, че трябва ни една победа
и знамето ни гордо ще се вей
над царството и кулата на Бармалей.

Стига Ви толкова за днес прекрасни дами.
Сега ще си понагледам фенките,
че днес нещо сушаво е нови няма
и синьо птиче при вас е долетяло
Красавицата от Гренада и тя е тук
очарователна пленителна и млада
а за домакинята какво да кажа
изгравира името си върху мен
сега и мислите ми пак дълбае
ще ме жигоса белега да носа
на тази страст която тя ми даде.

цитирай
13. compassion - Само минавам да кажа „здравей, i...
07.11.2008 19:44
Само минавам да кажа „здравей, inamay”
А ти седиш в креслото неприсъствено...
Не чуваш, не виждаш нито вчера, нито утре
О, не! Покупките ни в чантата още стоят:
Неразопакована обич, не отворен миг...
А скъпо платихме: последния цент на вчера,
Милионите назаем от утре ние взехме
Нетърпеливи обичта и един миг на радост
Тук и сега в този момент да изпитаме...
Няма да те вадя от предпочитаното да не си ти
Аз нямам мното желания и стига ми само
Да знам, че някой ден ще отвориш чантата
Ще те обгърне обич и теб на тебе ще върне.
Намерила се, радост да раздаваш и да пееш...
цитирай
14. inamay - krassko
07.11.2008 20:01
Всеки ден
може да е бал,
да е война,
смирение,
недостигане връх,
по-малко сън
и повече истина.
Накратко...
следва после...
Всеки иска победа,
за това е дошъл
в този свят,
богат на битки
и беден на души,
с рицарски доспехи...

А ти да си гледаш фенките...
Тук може да е крепост
за превземане, но...
всяка има кула
и... затвор... :)))
Забравил си отде излезе...
Надничаш, гледам,
къмто рамото
на Командир...
Искаш на бал?
Само срещу експедиция...
ако не някъде из космоса,
то около Рилски езера поне...
да вържеш точки за покана, де... :)))

цитирай
15. inamay - compassion
07.11.2008 20:15
Здравей, compassion...
Обичта, дето с толкова радост
избрахме за чантата
е ефирна, чупливо прозрачна,
просто дреха с душа...
Трябва да свикна,
иначе как толкова скъпа,
обична дреха на мен ще отива,
когато я сложа тази вечер,
удари ли онзи час,
на желаната радост
за песен и обичност...
цитирай
16. compassion - Пепеляшке, Пепеляшке....
07.11.2008 21:08
събличай сивата роба
снажна снага покрила
на тебе дреха с душа
прозрачно чуплива
единствено ще отива.
Какво чакаш? Върви!
Добрата Фея ме прати
приказката тя променила
вест нося аз от принца
да го търсиш и познаеш
сред слугите в двореца
бързай удари онзи час
в очите гледай, мила
любовта те чака там, но
да я разпознаеш трябва.
цитирай
17. vmir - Краско,
07.11.2008 22:28
тук стените крепостни здрави са,
затова победа леко не постига се,
а защитничките смели амазонки са.

http://vmir06.hit.bg/03.jpg
цитирай
18. inamay - compassion
07.11.2008 23:33
Разказвач съм…
и малко Пепеляшка,
защото нямам
онова усещане
за право,
а чакам все
да дойде оня час,
мен да познае някой…
А толкова пъти
съм репетирала
за ролята на Пепеляшка…
Съдба е да си толкова
приличащ на героя си…
Усещане за принадлежност
Трябва… и да умееш
да сътвориш поне каляска
от една обикновена тиква…
цитирай
19. vmir - Пепеляшке, с твое позволение, след като бие 12-тия час,
07.11.2008 23:54
се оттеглям ...
цитирай
20. inamay - Остават три минути, Командир! ...
07.11.2008 23:59
Остават три минути, Командир!
Започвам броенето... Възможна среща в отвъдното...
в онзи свят където всичко е възможно!!!
Лека нощ! :)))
цитирай
21. ddima - Калина,
08.11.2008 00:04
отново и отново се отбивам в блога ти .Препрочитам написаното, слушайки любимата си певици .... http://www.youtube.com/watch?v=raUCrui1VnI&feature=related .
Ще заспя със стихотворението и песента.
Лека нощ !
цитирай
22. vmir - Лека нощ, Ина!
08.11.2008 00:05
:)))
цитирай
23. inamay - ddima
08.11.2008 00:22
Петинка, кога ще те настигна?!
Лека нощ... сега!
Благодаря ти за усещането!!!
цитирай
24. inamay - vmir - Лека нощ, Воймир!
08.11.2008 00:23
:)))
цитирай
25. inamay - vmir
08.11.2008 08:33
Отговарям ти, Воймир, защото Краско скоро няма да се появи... Той се е предал на фенките, а в главата му - крепостни стени... Тъй не върви... А ти имаш поглед... Виждаш! :)))
Ха, добро утро някой каза ли ти?! :)))
И хубав ден! За всички!!!
цитирай
26. vmir - Благодаря, добро утро и на теб, Ина!
08.11.2008 09:04
На вратата съм и ти пожелавам хубав ден преди да затворя!

:)))
цитирай
27. inamay - vmir :)))
08.11.2008 10:41
http://www.youtube.com/watch?v=jxJtOuieo0c&feature=related

Много красота ти пожелавам!

:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: inamay
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1097213
Постинги: 541
Коментари: 4142
Гласове: 20076
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930