Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2008 07:48 - Дъждът от вчера
Автор: inamay Категория: Лични дневници   
Прочетен: 982 Коментари: 4 Гласове:
0



Валя, в реката първо,
кръгло
и сиво-бяло
между клоните,
като мъгла,
която търси сушина,
и по стъклата на колите е,
забързано,
между отмерения ритъм
на чистачките,
и в сивата, събрана,
сгушена безпътица
на капките,
останали да лутат себе си,
като си търсят локвите,
и по чадърите,
зад стъпките на дами,
между колоните на моста,
върху поканата за сядане
в безименната непознатост
на обърнатите столове,
така и недочакали да пият чай,
и в шепата изсъхнало листо,
изпросената късна влага,
върху разхвърляното домино
на спомена по масата.
Умислена ръка
облича ръкавица

и търси допира на шал.
Мелодия на есен
шушне вятъра,

листа от явор
за постеля си събрал.


Тагове:   Вчера,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anastasiia - Дъждът от вчера...
31.10.2008 12:02
...Дочух го в твоите слова...
Мелодия на есента любима...
Събрах разпиляните частички-спомени домино и...се усмихнах на дъжда!...:)
Дъждовна прегръдка, Инка:)
цитирай
2. inamay - anastasiia
31.10.2008 12:41
Домъчняло ми беше за теб, Ася!
Но сега, по дъждовните капки-слова,
заискриха усмивките, твоите
и над мене изписаха в лилаво,
първи цвят от дъга...
От листата, нападали днес,
ще зашия и другите,
цветове...
Чудно чудене после ще има -
как такава дъга, от листа...
Ей такава е, наша,
направете си своя
на прозореца, вашия
и отвътре посрещнете дъжда,
който утре при вас ще почука
да го стоплите с тези спомени
от листата в дъгата!
-----------
А аз ти подарявам тази, anastasiia! :)))
цитирай
3. compassion - Обичам дъжда
01.11.2008 13:20
Казват, че плаче,
казвам, че напоява
Казват, че е студен
казвам, че освежава
казват, че е тъжен
казвам, че си няма равен
по събиране на двама
под чадъри и стрехи на сухо
или мокри ги до кости
за да съблекат душите си
(отново неповторима красота си сътворила, inamay)
цитирай
4. inamay - compassion
02.11.2008 09:13
Обичам дъжда...и аз го обичам,
когато плача, той ме гали,
когато ми е студено, той ме целува,
когато нощта ми е дълго сама,
той ми шепне дъждовни слова,
когато е тъжно в душата ми,
той щастливо пролазва в косата ми...
Обичам дъжда... още някой така,
като мен, си припява рефрен
и чадърите стават тогава - два...

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: inamay
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1097172
Постинги: 541
Коментари: 4142
Гласове: 20076
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930