Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2008 22:36 - Когато съм готова... ти готов ли си?
Автор: inamay Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2338 Коментари: 14 Гласове:
0



Когато съм готова,
положила съм
мисълта за теб
върху щастливата
си кожа,
първа да усети
с мойте пръсти
допира от теб.
Когато моето лице
е спряло в огледало
и вижда твоите ръце,
копринено докосващи
божурените бузи,
по скулите ми
слизат тръпнещи
усещания за
очакванe.
Когато моите очи
затварят под клепачи
твоя образ
и дълго го целуват
с ириси
ти си представяш менe,
непознатата.
Когато устните ми
тръпнат жадни,
като изричат
името ти в страст
от твоите звучи
без звук - ела, надежда.
Когато шията ми
бавно заотвежда
погледа надолу.
Готов ли си?...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. compassion - Обърни се само
24.10.2008 02:20
Недей полага мисълта си като вало
Върху щастливата си кожа, мила
Недей оставя лицето си в огледало
Напразно очакване си там стаила.
Обърни се само, крачка направи
Ръце ми тръпнещи без да питат
На устните ти ласка подаряват
по раменете ти разнасят жажда
и на гърдите ти сладост те отпили
не спират докато жар не запламти
в огън две души да стенат в едно
цитирай
2. inamay - compassion
24.10.2008 10:55
Не виждам себе си,
когато си оглеждам образа
дори и с думи.
Но зная, че съм там
и че съм аз.
Толкова е лесно
да подканяш някого,
но толкова ти е само
от нямане на никого,
когато се обърнеш
и потърсиш точката
на виждане за твоя поглед,
някое лице, което гледа теб...
цитирай
3. elineli - Точице :)))))
24.10.2008 14:12
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
4. inamay - elineli
24.10.2008 17:26
Благодаря ти, EL! :)))))
цитирай
5. inakrein - Много топло, чувствено и естест...
24.10.2008 19:15
Много топло, чувствено и естествено. Поздрави!
цитирай
6. compassion - ...от нямане на никого...
24.10.2008 19:20
Не искам повече да съм като вода застояла.
Обичам пръските на ручея, каза моята душа.
А аз мислех, че я познавам, зяпнах онемяла.
Коя ли стихнала струна дълбоко в мен затрептя?

Мечтая те, сънувам те, жадувам те, ела!
Направи ме извор, ручей, просто река
спомних си: не искам да съм вода застояла;
обичам пръските на ручея. Има ли те?

Обичай ме и аз ще стана жива вода да ме пиеш
ще стана брод в безпътието, светлина в мрака
Ще стана плаха кошута, а ти ловецо цели се: гръм
благослови ме с любов…станах пръска на ручей.
цитирай
7. inamay - inakrein
24.10.2008 19:41
Ина, радвам се, че си го почувствала! И е така...
Лека вечер! Поздрави! :)
цитирай
8. compassion - Искам да бъда аз твоята есен
24.10.2008 19:42
искам да не мръзна в зимни поля
вятър там гони откършени клони
преди зимата моля да дойдеш
Искам да бъда аз твоята есен...

http://www.youtube.com/watch?v=dfb0FemBADE&feature=related
цитирай
9. inamay - compassion - ...от нямане на никого...
24.10.2008 23:42
Сега ела, а после пак… и пак,
като избликващите в ручея,
разтърсващи му миговете тласъци,
с които той изпитва живоста
да е движение, да дава…
Това съм аз… Кого ли викам?
Себе си? Миражни сенки?
Или дъгата, гдето е застанала
сред пръските ми ручееви,
миг отражение, пречупване
на цветно виждане
от подходящо място,
два материала –
молекулите вода
и тези, от които
жив е въздуха,
но през една любов,
която в случая е слънце…
Благослови ме с любов…
за да стана пръски от ручея…
цитирай
10. inamay - compassion - Искам да бъда аз твоята есен
25.10.2008 00:10
Есен съм. Обичам я и знам - не само ми подхожда, затова съм. Някой се опитваше да ми доказва, че съм пропуснала в живота пролетта, която винаги заражда любовта. Добре, така е. Когато някое от сетивата няма своята роля, поради непълноценност или липса, другите се организират и поемат част от неговите функции. Сезоните са част от природата, а ние – част от нея… Е?! Какво ли пречи на зрялата есен, която е видяла как в пролетта се ражда любов, как лятото е гледало децата й, през есента да съзерцава колко са красиви плодовете… Нищо… просто трябва някой да й каже, че е хубава и после да й подаде и огледало… Зимата е топла в споделеност…
цитирай
11. compassion - пролет ли?
25.10.2008 02:23
Я, по-добре да я оставим тази непостоянна и невярна...пеперудка пърхаща от цвят на цвят...

http://www.youtube.com/watch?v=wLCyb2eM6ro&feature=related

Ти наистина ми приличаш на есен и с тези тъжни стихове съвсем си стана есен: нежно слънчева, умерено топла, красива и щедра. Остани си такава...но не бъди тъжна. Знаеш ли колко мъка има по този свят, inamay... Самотата не е най-голямата...а и ти няма да си вечно сама...това е временно състояние, а не характерна черта.
цитирай
12. inamay - compassion
25.10.2008 07:58
Има, има мъка по този свят. И тя е толкова много, повече отколкото сме в състояние да си представим. И войни се водят, и наши приятели там не знаят ще имат ли утре. И есента за тях е топлина от спомен сред морето на омразата, и самотата е за предпочитане, защото дава тази топлина от спомняне... А аз... аз ще съм си есен и сред зимата... тогава есента е топлината от спомняне, нали?!...
Цветен шал от листа нареди пред очите си, compassion, да прикриеш студа, дето иде от сивото! Хубав ден ти желая! :)
цитирай
13. compassion - Хубава идея
25.10.2008 11:12
това за шала, но за плахите, нежни души...аз съм от смелите, родени през зимата...студ и сиво не ги плаши, защото си носят огън и топло отвътре. А ти лъвице, я се стегни и стани да те видят силна в цял ръст... спомени да си мъркат братовчедите котенца... на теб ти трябва само един спомен, за да си спомниш коя си!
цитирай
14. inamay - compassion
25.10.2008 11:35
Прекрасно... "само един спомен, за да си спомниш коя си"... Благодаря ти, compassion! Толкова много съм... наистина и АЗ... Та нали до днес не съм предала себе си на онази власт, която може да държи подвластни само слабите...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: inamay
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1096555
Постинги: 541
Коментари: 4142
Гласове: 20076
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930