Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2008 18:33 - В следутрин
Автор: inamay Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1517 Коментари: 10 Гласове:
0



Изрязан силует мъглива утринна скала размисля в края на изтрит след отлива
от влага бряг  върху съдбата си да е жена завинаги на морския прибой без да е майка на деца, дори каквито има пясъка от връзката, поредна, със закачливата вълна,
която му ги носи
и винаги изчезва
след обичта 
на  жадното му тяло...
Аз там? На този бряг
кога ли съм била? В съня на някой или в свой? Нощта, пропила в кожа под аления зной на рокля, оставя се в преливащия шал с естествен цвят на морско утро... пълзи по шията, преследва талията, гали,
като въздишка, като лавинно спускане на голо тяло по топлината в склон на дюна. Допряла буза в пясъка сълза се вслушва... тъй иска да открие плясъка от шумната вълна, изплашила нощта и неговата, тръгнала си сянка... Ръцете пазят очертания, с които са преплитали лъчи през пръстите на залеза... А аз със тях 
ще пиша още стихове
за сънища, като на другите, но случили се с мен
в едно прието
бъдеще... ...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bizcocho - fantaziqta na sanq e s neobqtni p...
17.10.2008 19:52
fantaziqta na sanq e s neobqtni prostori,no opisanieto i po toz na4in e vazmojnost na 6epi4ka hora v sveta:))
Stih za san,koito se 4eta kato 4e li v san:)))
S pregradka pozdrav za stiha,kartinata na koito ,4eteiki go ,zastava jiva pred nas:)
цитирай
2. inamay - bizcocho
17.10.2008 20:01
Така се радвам да те видя влязла в блога въобще! Прегръщам те, приятелче! Знам, че света е повече отвън, но тук ми липсваш!
Благодаря ти! В дните за почивка ще ти пиша! Прегръщам те! :)))
цитирай
3. анонимен - Цвете за теб
18.10.2008 10:52
Целуна ме утрото с твоя сън Ина
:)))))))))
цитирай
4. inamay - анонимен
18.10.2008 11:04
Марианка, той е точно за теб! "Сънувах" го след твоя поздрав в клуба!
Лек ден! Прегръдка! :)))
цитирай
5. анонимен - Поздрави , Ина !
18.10.2008 11:46
Омагьосан кръг от сънища и реалности , с другите или с нас , усещанията са много нежни и романтични.
Днес ми даваш чудна сила за това , че следутринното зависи от нас !
Благодаря ти и усмихнат ден :)))
цитирай
6. inamay - vishnichka
18.10.2008 14:41
Ще ми се да вярвам, Виши, че в сънищата си успяваме да бъдем повече и от реалността си истински, оттам започва пътят ни към начертаното, било то от съдбата или от нас самите.
Видя ли, като много вярваме, как и в мургавата утрин даже виждаме усмивки, как слънцето ни се показва и дарява всички ни със свойто топло, светло... :)))
Поздрави и пожелания за отмора!
цитирай
7. iliada - Хей приятелче!
19.10.2008 22:32
Красив сън си ни разказала този път!Чета и си мисля ,абе аз защо не си легна и съня при мен да долети!
Просто трябва практичност!Отивам за възглавница и съм готова!:))))))))
Красимви сънища и тази нощ ти желая скъпа!Лека нощ!
цитирай
8. inamay - iliada
20.10.2008 01:40
Намерила си от скрина вълшебната възглавница, която ти разказва сънища... пухена и цветна... със спрелите на полунощ часовници и палави пижамки на мечета, зайчета, по-рядко слончета... изглежда че заемат твърде много място... Сънувай хубав свят, Илианка! Ако от вчера теб са те намерили на лошо пръстите, приспи ги със сънуваната твоя приказка! Охота за живот построй в красивата колиба с връх, в събраните от дланите ти за молитва пръсти!
Лека нощ, приятелче! Добра утрин да те споходи, като началото на няколкото дни за новата ни седмица! И всеки ден да е по-светъл, по-насочен в правото от миналия! :)))
цитирай
9. iliada - inamay
20.10.2008 09:34
Чудесни пожелания и се изпълниха докрай,щастлив
да е за теб деня и така -цяла седмица!:)
Прегрътки!
цитирай
10. inamay - iliada
20.10.2008 09:59
Добро утро, Илианка!
Свежа утрин, като тази, в първи ден от работната седмица обикновено вещае настроение за този ден и всички подир него. А аз ще се присъединя и ще пожелая и успехи!
Сърдечни поздрави с усмивки! :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: inamay
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1097269
Постинги: 541
Коментари: 4142
Гласове: 20076
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930