Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2008 08:37 - Отхапано небе
Автор: inamay Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1357 Коментари: 8 Гласове:
0



Насинено от болка небе,
цветове във убито на клетки
ръб на рана, застинало парещ,
нажежен, изгоряло изсъхнал,
нямащо…
Птици две прелетяват под арка
от ръждивата стряха на облаци,
премаляло размахват криле
в отеснели тела от умората,
губещо…
Пожълтели ръце на дървета,
потреперват от полъх на вятър,
впил си пръстите в тях,
да разделя децата от майките,
листопадащо…
Сенки земни, разляти,
из небето прорастват обсебващо,
прогризват питата на светлината,
оставят нищото след себе си,
безжалостно
... да се изпълни с идващата нощ


Тагове:   небе,   Отхапано,


Гласувай:
0



1. vmir - Красива тъга!
30.09.2008 00:55
Красотата ли и по-важна или веселбата?

Лека нощ, Ина!

:)))
цитирай
2. inamay - vmir
30.09.2008 01:53
В този случай, Воймир, веселбата... И ще ти кажа точно защо... Изгубих всичкого красиво, що написах като отговор на твоя коментар... от глупостта да пиша тук (все още ми се случва да не слушам разума и да си пиша само в WORD, когато отговарям, особено, когато то е свързано с Воймир :)... красиво... и да отварям път в небитието, аз, на всичките моментни мисли... Красивото се претендира, но аз не съм за красота такава... за външността, във формата на тяло, на изображение, което е лице, не мисля да се спирам в отговора на поставения тук от теб въпрос. Красивото за мен струи отвътре и често то не подлежи на погледовата оценка...
Но... всичко тъй се различава от красивото в тъгата... Защото в мен в едно живеят най-красивото, което е, разбира се, в тъгата и веселбата - най-последователното от тъгата... Парадоксният абсурд на общество, в което има хора...
Лека нощ, Воймир! А утре пожелавам... нека да ти е красиво! :)))
цитирай
3. vmir - Благодаря, Ина!
30.09.2008 13:19
Наистина ми е красиво! Дано и на теб ти е така!

:)))
цитирай
4. iliada - inamay
30.09.2008 14:32
Отхапано небе
от там струи светлина-
един слънчев лъч и топлина
един слънчев лъч -миг кратък
и циганското лято е при нас
и ние без остатък
да вървим към заветната мечта
защото незнайно как и кога
ще падне пак дъжд ,а после сняг
и така до мига
когато няма да има вече
тъй нататък.........
цитирай
5. inamay - vmir
30.09.2008 16:20
Ако съм честна, а пък аз съм си, не беше ми... красиво днес, Воймир... Оставено ми беше, кално... Бавно се процежда светлината през прозорците за мен... далече е бюрото, в дъното на този свят съм сякаш... Следобедът привнесе малко повече в деня от цветове на грейнало... постоплих си душата...
А на тебе - поздрави и светла вечер! :)
цитирай
6. inamay - iliada
30.09.2008 16:21
Незаменима си... в способността
да ме измъкваш цветно
от кафявото на тази кал от блато...
за още малко тъй нататък...
в циганското лято,
в разпръснатите миглени лъчи,
в прашинките от багри топлина,
в омаята немисъл-леност за мига
на следващия повей зима
в затвора на студа от сняг...
Благодаря, приятелче!
цитирай
7. vmir - Ина, непременно виж днешния постинг на Феичка и
30.09.2008 18:01
мисля, че ще ти постопли душата още мъничко.
Хубава вечер и на теб! :)
цитирай
8. inamay - vmir
30.09.2008 18:58
Благодаря, Воймир! Не пропускам никога добрия блог на Феичка. Да, там винаги можеш да се стоплиш и още малко... Препоръчителен е за такива като мен, хронично страдащи от студ в душата или от липсата на топлина... :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: inamay
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1097687
Постинги: 541
Коментари: 4142
Гласове: 20076
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930