Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.09.2008 20:07 - Там има и такъв живот...
Автор: inamay Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3274 Коментари: 25 Гласове:
0



Някъде, много далече в космичност, в галактична най-отдалеченост, където спомените са слънца от вечност, дърветата са живи сталактити, а птиците са от представите на всеки за невижданите цветове, неразличими за поети, живеели две същества с произход земен. През светлата основа на домашната им пирамида, прозирал океанът на илюзиите, които те едва преплували и си оставили прозорчето към него да е под основата на техния градеж, но само за да им напомня как не трябва да се плува. Върхът на този дом събирал капките от крайни точки светлина, оформяща стените от далечни времена, когато всеки живот се измервал чрез мярката щастие. Една такава мярка никога не можела да се определи и често стигали до разногласия навсякъде, където трябвало да се употребява щастие. Така и никой не разбрал, че тази мярка задължава ти да се побираш в точка като нея и само тъй изпитваш силата й. От орнаментите, които архитектите предлагали за фризове, избрали, нашите герои, спиралите от времена, с което си оставили врата за непрекъснато изкачване и слизане, тъй както някога пътували до върхове на планини и само там оставали сами с усещането си за единението на свободна птица с вятър. По ъглите горели факли от кристал с естествено гориво от усмивки. Отвсякъде се носел аромат на прелетяла мисъл през капризите на времето и уловена с нотките на мъдрост и нюансите изисканост, разказвани от книгите на двамата. Единственото място, откъдето можел някой някак си да се досети как се казват тези земни жители, били две фигурки от глина, изпечени в пещта на злото. Те стояли кротко до копчето за старт на цялата система за приемане на всеки, под дървена табелка от кора на дъб, където пишело: „Домът на двамата, на аз и той. А ти, добре си ни дошъл! ”... /Ще следва.../




Гласувай:
0



1. inamay - /Ще следва.../
13.09.2008 06:15
... В някой друг живот, в някой друг блог, където ще има... там и такъв живот...
цитирай
2. iliada - ИНА!
13.09.2008 11:42
с НЕТЪРПЕНИЕ ЩЕ ЧАКАМ ПРОДЪЛЖЕНИЕТО -ТИ СИ НЕВЕРОЯТНА С ПРОВОКАЦИИТЕ !
С приятелси привет !Илиада
цитирай
3. inamay - iliada
15.09.2008 22:20
Неудобно ми е, скъпо приятелче, да стоя отстрани и да гледам, без да дам обяснение, защо не отговарям на коментари, защо няма да има "/Ще следва.../"... поне на теб. Приключих с блога. Няма да ме има повече... Животът ще покаже някой имал ли е нуждата от мен. Като гледам, обаче, това наистина ще бъде край... Написала съм твърде много, а няма кой да чете написаното... Е, значи няма нуждата от повече, особено пък тук... Уморих се да се срещам с лицемерие. Невъзможно ми е да преглъщам повече безсмислености. Ако има някой, на когото аз ще липсвам, бих пояснила лично къде може да чете неща от мен, но невероятно ще да е да се срещне някога желаещ... Специално теб, Илианка, ще следя с интерес и винаги ще реагирам стихотворно на любимите си твои провокации... Написала съм не малко стихове, вдъхновени от думите, които са затворени от четките на мои приятели художници в картините им... Имам утопична мечта... една изложба на картини заедно със стихове по тях...
Е, до някога, Илианка, ако това се случи! Благодаря за отношението към мен!
цитирай
4. martiniki - Прави го за себе си!
15.09.2008 23:02
Ако ти се чувстваш най-добре в кожата от думи - пиши си, който иска да чете! :)

Открила съм те в "Откровения".

Здраве и късмет, Инамей! Не трябва да забравяме, че животът е навън, по улиците и пресечките на настъпващата есен. И има още да ни чака зад ъгъла, зад следващия ъгъл;)....
цитирай
5. feq - Ина,...............!!!
15.09.2008 23:46
Не очаквах от теб това...
на мен определено ще ми липсваш.
Невероятно се чувствах с твоите стихове.
Ти си невероятна /защо ми е на мен да лицемеря???/ като пишеш!
И не забравяй човек пише и описва себе си и колкото повече души докосне, толкова по-добре!
Би трябвало да усетиш това - ти докосваш!
Просто се дистанцирай от анонимните!
С обич: Фея
цитирай
6. iliada1 - inamay!!!!
16.09.2008 00:33
Мисля ,че сънувам!/то и времето е подходящо/Не мога да повярвам ,че това което прочетох отново е истина!Надявам се да размислиш- та аз нарисувах новите цветни фантазии за полите скъпа!
Какво става - един по един напускате и ме хвърляте в отчаяние! Мисля ,че сте нужни тук всички бягащи ! Не сте прави ! Липсвате ми
Винаги съм отворена за съвместни мероприятия !Колкото за мечтата ти въобще не я намирам утопична! Смятам ,че всичко това може да се случи при добро желание и респект!
Целувам те със сълзи на очи!Върни се !
цитирай
7. vmir - Ех, Ина, дълбокото усещане е безмълвно, умереното
16.09.2008 08:21
усещане е словоохотливо! Привидностите непрекъснато си правят шеги с нас! Каквото и да става, не се натъжавай прекалено!

Най-студено е ВИНАГИ в момента преди ИЗГРЕВА!
:)))
цитирай
8. анонимен - Ина , на мен ще ми липсват твоите размисли !
16.09.2008 10:06
Аз съм една от тези , които те споделяха и четяха с удоволствие...
Ти си художник на думите !
Наслука , накъдето и да вървиш !
цитирай
9. inamay - Към всички вас - ценя ви МНОГО!
16.09.2008 13:13
martiniki : „Ако ти се чувстваш най-добре в кожата от думи - пиши си, който иска да чете! :)”
И си права, и мисля не съвсем, martiniki... Човек пише от нуждата да изкаже свое виждане, за да разкрие и на друг това и да получи после и обратна връзка, дали върви по правилния път, посоката му как се справя със света. Не пишеш, за да се радваш на красиво построената си мисъл, това понякога се получава, а себе си показваш, отвътре, заставаш със своя стих и все едно, че питаш, доколко съм права или къде греша, къде да си добавя нещо, за да спре да куца моята каруца. Нима не живеем за това заедно? Нима е толкова трудно да видиш другия?
Животът е навън... животът е природата... благодарение на нея дишам още...

feq: „И не забравяй човек пише и описва себе си и колкото повече души докосне, толкова по-добре!”
Да, Фея, човек описва себе си и търси с мисълта си друг, други... Намират се няколко душИ, които са до тебе близки, но скоро и те престават да те виждат...
„Да, не те чета, но знам, че винаги мога да го направя...”
Да, може би викът ми от едно днес ще бъде посипан завинаги от пясъчна дюна, когато дойде друго утре и някой се намери да ме прочете и разбере, че моята душа е викала и търсила е помощ... от приятели...

iliada1: „Мисля ,че сте нужни тук всички бягащи !”
Изказах мнение за посредствеността. Тя днес се толерира дори от утвърдени с творчеството си хора. И моделът на държавата отново се повтаря... и на това стъпало, където би трябвало всички, защото са творци, да са непримирими към всякакви псевдо творци... Аз правя буря в чашата с вода за кой ли път... всеки път, когато прекалено явно се набие в погледа ми тази низост... Покрай толерирането на посредственост, за да запазиш място от равни на теб творци, полека губиш своето пространство, от посредствеността, защото тя е облечена в ризата на много средства... и скоро всички толерирали ще ръкопляскат заедно със публиката, изместени от новите звезди...
Не бих могла да нараня душата на приятели, за техните души ще пиша...
Така полека всяка пукнатинка за радост, изпълва се с тъга...

vmir:
Отиваш на представление. Харесва ти и трактовката на режисьора, и играта на актьорите, но ти не ръкопляскаш в края, защото „дълбокото усещане е безмълвно, а умереното – словоохотливо”... Публиката напуска залата. Актьорите дори и не поглеждат режисьора, а режисьора крие погледа си към земята... И патоса, и този хъс за работа и за живот изчезват... На следващата вечер залата е пълна пак, но актьорите са хора... у всеки се е вклинило съмнението от вчера... „Аз за какво ли ставам?!”...

„Най-студено е ВИНАГИ в момента преди ИЗГРЕВА!”...
А заради това първо ще ти БЛАГОДАРЯ, а после ще кажа... ОСТАВАМ.

vishnichka:
Благодаря за споделянето! Ще запазя топлото чувство, което оставиха думите ти в мен!
цитирай
10. vmir - Ина, наистна имам много приятни усещания за теб,
16.09.2008 14:02
но понякога предпочитам да не казвам нищо, за да не кажа нещо недостатъчно.

Благодаря ти!!!

p.s. Имам и един друг блог с десетки постинги, в който за половин година има един или два коментара освен моите ....

цитирай
11. анонимен - Ина ,
16.09.2008 15:31
най -хубавото нещо , което прочетох днес е при теб:)
И аз нямам винаги време да оставям коментари , но
знаеш , че съм ти върл , върл фен ...
Очаквам следващите ти словесни "платна" и ти желая още много хубави творчески дни с нас !
цитирай
12. inamay - vmir
16.09.2008 15:46
Съдбата на човек е плетеница от повтарящи се мигове, напомня построяването композицията на "Болеро". Еднаквост до главозамайване и с всеки такт разбираш, че си по-различен, ако към твоя такт се включи още някой инструмент и той е в такт с твоя, защото спазва композицията. Звучи уверено, значително е повече, отколкото дори, когато си разчитал само нотите или в самото ти начало, когато сам започваш равната, познатата, единствената тема на живота... Винаги е достатъчно да си подкрепата до някого и тя не винаги има нуждата от думи, но никой няма да те разбере, че някого подкрепяш, ако поне веднъж не си му "срещнал" погледа и той да е "видял" стълба в очите ти, на който ти предлагаш той да се подпре оттук насетне...

P.S. Проявявам интерес и към другият ти блог. За да имаш такъв, значи имаш и друга страна... Добре е човек да разбира това и да се усъвършенства като опознава своите приятели... Поздрави!
цитирай
13. inamay - vishnichka
16.09.2008 16:28
Спиралата на времето днес не предлага в единия си край мамути, но трябваше да бъде достатъчно отдалечен от другия, където се срещнаха хора... Не му трябва много на човек, за да зареди душата си. Понякога и дума стига, та да изпълни цял екран с картината, която тази дума му предлага... Благодаря ти, Виши!
цитирай
14. feq - Ина, ина,...
16.09.2008 17:19
чета за стотен път...Какво ли толкова те е наранило? Защо така болезнено приемаш нещата?
Да, знам, човешко е,... но нали приемаме и поражения, за да усетим вкуса на победите???...
И виртуалното пространство стана тясно за някои дребни душици, които просто завиждат. А завистта е най-лошият порок. погледни днес как някой много грозно обижда Стефан...
Нямам думи...
Решението е твое, Ина, но знай, че наистина твоето място ще остане празно тук и за мен.
Имаш моята подкрепа, където и да си!
Приятелски поздрав: Фея
цитирай
15. martiniki - „Ако ти се чувстваш най-добре в к...
16.09.2008 18:00
„Ако ти се чувстваш най-добре в кожата от думи - пиши си, който иска да чете! :)”

разбира се, че творбата е завършена, чак след като достигне до читателя, не казвам нещо друго, не мисля, че писането като самоцел може да достави достатъчно удоволствие, просто казвам - който иска да чете, който може да вникне, а който желае - да откликне!
и всичко - с усмивка!
цитирай
16. inamay - feq
16.09.2008 18:18
Трудно ми е, Юли, да приемам поражение от дребни души... Все едно, че ми пленяват знамето... Затова се разкъсвам, горя се да стана на прах, но да не съм подвластна, да не могат да тържествуват върху мен... Аз не мога да съм силна като Стефан и да съм винаги над този дребен свят...
Не е едно, един това, което наранява. Събира се по капка, капка, горчиво-парещо-изгарящо и лепкаво е, започва да прелива и да те мърси отвсякъде и вече няма как да премълчиш и да преглътнеш... запалваш себе си. Не правя нищо с това, знам, единствено, може би, оставеното чувство, че съм чиста.
Благодаря ти, Фея!
цитирай
17. inamay - martiniki
16.09.2008 18:37
Благодаря ти за насоката към усмивката, martiniki! Нали знаеш, че не винаги можеш да се пребориш да я стигнеш и да си я сложиш победоносно на лицето. Тогава имаш нуждата от помощ, да каже някой: "Тичай подир нея, ти можеш, ще я достигнеш!", както би настигнал питката... с надеждата... :)
цитирай
18. feq - Силна си! Можеш! Докажи! Остани!
16.09.2008 19:08
Ако трябва съвсем изключи коментарите.
Ако трябва по-рядко пиши, но остани!
Да ти припомням ли думите на малкият принц за пустинята...
Най-хубавото нещо е, че в пустинята има ОАЗИС!!!
И не е мираж, а реалност...:))))))))))))))))))
цитирай
19. vmir - Пращам ти блога на ЛС. А колкото до твърдението:
16.09.2008 21:32
„Най-студено е ВИНАГИ в момента преди ИЗГРЕВА!”, щях да го мисля и до днес за поетична алегория, докато по стечение на обстоятелствата не ми се наложи да следя температурата и с изумление установих, че е вярно и в най-буквалния смисъл! Незабравимо е да видиш как първите слънчеви лъчи вече са огрели дървото, а инфрачервения термометър ти показва, че то все още е по-студено от всеки друг път ... Наблюдавал съм го десетки пъти.
Приятна вечер! :)
цитирай
20. inamay - feq
16.09.2008 23:25
Неведнъж съм получавала сила, невъзможно да я имам по принцип, но от подкрепата на други тя се кумулира сякаш... Напомняш ми за пустинята и имам чувството, че знаеш за последните ми опити в "Миражи от пустинята"... Там се опитвам да прокарам реалността посред миражите и посред легендите на обитаващите я народи... И тъй да съм далеч от своята реалност, която може и да е оазис, защото съществува, но повече съм аз оттатък... в "онзи" свят... неподвластен на възможностите за реалност... свободен и без ограниченията на слабостта...
цитирай
21. inamay - vmir
16.09.2008 23:32
Благодаря ти! И тук!
Обратно на теб, аз никога не съм свързвала този израз с поезия... От години знам, изпитвала съм го на гърба си, буквално, и на всичките си не достатъчно покрити части в този отрязък от време... Зная, че е свързано с природата на физиката и въпреки това винаги се изумявам... и замислям... А този път ти ме накара да свържа най-преносно в друга истина това твърдение...
Спокойна вечер, командир!
цитирай
22. anastasiia - И аз не те пускам!
17.09.2008 00:00
Хей, Инка!:)
Та ти си толкова светъл и извисен човек:)
Пиши...Толкова си силна с това, което твориш...
Сигурно някой те е наранил...Но...,опитай се да полетиш високо, над тези неща...Сигурно е трудно, неприятно...
Но ти си толкова вълшебно силна с това, което пишеш...
Инка, прегръщам те...и не те пускам...
С обич: Ася
цитирай
23. inamay - anastasia
17.09.2008 07:50
Тъмнината в безлунната нощ
пуска в мрака жилата на паяци.
От очите им сипе се
демонски смях,
с пипалата плетат
злъчна лепкава паяжина.
Този свят на вълшебства,
който искам и аз,
е отминал и сега
съм си аз в този свят,
непригоден за мен...
без вълшебства
да правя чудеса
да живея...
Благодаря ти Ася!
цитирай
24. avangardi - Калина, пратих и на Стефан следното стихотворение:
17.09.2008 09:52
ОДА ЗА З А В И С Т ТА - Светльо Златанов

Приятелство и завист – колко странно?
Две думи под единен знаменател?
Приятел да завижда е безсрамно!
Завижда ли – не ти е той приятел!

Завистникът човек е злонамерен!
Добре ли си – яде го злост ръждива!
А случи ли се ден злокобен, черен,
сияе той и радост го залива!

Ако те види весел и красив,
завистникът от злоба ще немее!
А случи ли се и да си щастлив,
направо трудно ще го преживее!

Най-често завистта е грозно алчна!
Желае всичко тя да притежава!
Пари и власт, имоти, и съдбата
на хората тя иска да решава!

А също завистта е лицемерна!
С лъжи обсипва жертвата наивна!
Ласкае, хвали, прави се на верна,
щом полза има – става тя активна!

Завистникът подлец е безподобен
и нищо мило, свято не признава!
Той клетва да пристъпи е способен!
Приятел да измами често става!

Завистникът клюкар е долен също!
Той вре носа си в чуждите проблеми!
Разнася ги по дворове и къщи
и се стреми да станат по-големи!

Завистникът е също и предател
Най-съкровени тайни той издава!
При изповед – приятел и ласкател -
така наивникът се доверява!

Да си завистник – значи да си болен!
Рязяжда те отровната ненавист!
Дори да си богат, с живот охолен,
към бедните изпитваш даже завист!

За завистта до гроб лекарство няма!
Нещастен е завистникът до край!
И колкото е повече голяма -
ни ден, ни час, ни миг покой не знай!

Не бой се – завистта не е заразна,
щом чист човек си, с идеали, цел!
Ще скита тя наоколо напразно!
Не ще успее, щом си твърд и смел!

Ако желаеш с нея да се справиш,
не трябва срещу нея да вървиш!
А просто без храна да я оставиш -
така ще можеш да я победиш!

Когато срещу нея се изправиш -
по-силна, злобна, подла става тя!
Ако пък мъдро просто я забравиш,
повяхва като есенни листа!

Ако пък твой приятел е обзела
и жално ти е да е неин роб,
с добро го поучи, с постъпка смела!
Отстъпиш ли – загубваш го до гроб!

Дай му ти внимание чудесно!
Забрави! Прости му глупостта!
Грешката да види ще е лесно!
Ще раздели със завистта!

Сам да осъзнае той вината!
Да се срами, кае и кори!
И тогава дърпайте чертата!
Нека с дружба ГОСПОД Ви дари!

http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=52148
Постинг: Плужекът или мечтаната метаморфоза на трола *
Автор на постинга: cefulesteven
-----------------------------------------
За злобата и завистта може да се говори много, но ти и Стефан сте хора, които спокойно може да пренебрегнете такива хора. Вие сте друго измерение и те не могат да ви докоснат.
Колкото повече им обръщате внимание, толкова повече ги подхранвате с енергия и те са щастливи.
Това са болни и жалки хора.
Бъди винаги с нас. Не е вярно, че не ви четат. Всички хора имат проблеми, четат и коментират, когато имат достатъчно време да се отдадат на истинското удоволствие и наслада от вашите произведения. Не се сърди. Бъди сред нас.
С много любов - Илка
цитирай
25. inamay - avangardi
17.09.2008 12:33
Към най-топлата усмивка, която този ден поднася с Любовта на Вярата и на Надеждата, прибавям своята за теб, Илка!
Благодаря ти! Обично!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: inamay
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1097111
Постинги: 541
Коментари: 4142
Гласове: 20076
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930