Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2008 13:12 - За този, който е видял любов
Автор: inamay Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1172 Коментари: 6 Гласове:
0



Не знаех как мога да бъда до теб,
когато толкова

съм се била изгубила?
Ти щеше ли да  ме намериш?
По аромата плакало
за теб?
И в тъмн
ината щеше ли

да видиш в мен очите,

избрали в миг един

да непрогледат утре?
И щеше ли да спреш

таз пагубна тъга?
Да вземеш
от дъха,

помислил си да изрече

„Обичам те!”,

усетил думите през мислите?
Ръцете ми, тях намери,

вземи ги,

сложи върху устните...
да парят...

и нека е първо това... 
А после
...

ще плача от радост,
ще слагам от влагата
в свойте очи,
да охлажда
и тъй да гори... 
А после
...

когато изгубя света си под теб,
разстели ме в условност,
безтегловност ми дай от любов!...
Задъхана нежност...
в придъх от мечти,
накъсани в мрежа от дъх...
слизал два пъти...
първо - твоят през мен,
после - моят проплакало в теб,
събудено чакащ от
нежност...
Целувки... сплетено бавно,
езически търсещо...
устни, вляло единствено 
пиещи други
-
моите - твоите сънища влюбени...
твоите
- моите плакали нощи...
Преплети тази сплитка,
изтъкана от двама!
Взриви ме с докосване!
Разпилей се на точки от мое!...
Разлюлей красотата на вятъра,
щом долее светилника
с пламък за нощ!...
Аз обичам... унесена,

нямащо помнеща,
с устни, отхапващо взела дъха ти,
своят дала за ключ,
който ти управляваш
за влизане в мен!
Насищай
, преминавай, заспивай!
Забрави се и пак ме събуждай!
Отвори ме и влез
!
Затвори, остани, свързвай!
Заспивам, взела теб!
Не излизай! Пази ме!
Всепоглъщащо!

Измисли ме...
Аз съм твоите сънища...
от реаланос
т...
Май това се разказва,

когато видял си любов...

 




Гласувай:
0



1. анонимен - Оу...каква смяна на настроения..!
23.08.2008 13:48
Когато то е добро, си най лъчезарна.!
Поздрави мноого!!!
цитирай
2. gastronom - Калина,
23.08.2008 13:51
прекрасна и страстна любов.
Прегръдки за теб - Илка
цитирай
3. inamay - анонимен
23.08.2008 21:22
Започваш все по-добре да ме познаваш, анонимен :)))
А от мен - мнооогото ще са усмивки! :))))))))))))))))))
цитирай
4. inamay - gastronom - Иле,
23.08.2008 21:27
Радост за мен е, че точно ти си забелязала промяната!
Благодаря ти! Прекрасно е да се живее в обич!
Сърдечно те прегръщам! Калина
цитирай
5. bizcocho - da, taka se razkazva, kogato nqkoi ...
23.08.2008 22:18
da,taka se razkazva,kogato nqkoi te e dokosnal s liubov)))
ne spirai da ni razkazva6 ,omainice)))))))))
tolkova e hubavo,kogato se vslu6ame v pesenta ti))))))))
цитирай
6. inamay - bizcocho
23.08.2008 22:29
Добре си се появила, луничке!!!!!
Толкова се радвам да те прочета!
Имам си песен, да, двама я пишем,
всеки в своите дни, затова и такава,
омайно разказвана, предпочитана,
с чувства изписана в нощите,
топло в сърцата ни сдиплена
за деня и за другите дни...
в тайнство пазена... :))))))))))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: inamay
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1097650
Постинги: 541
Коментари: 4142
Гласове: 20076
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930