Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2008 14:15 - Днес боли от неверие
Автор: inamay Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1492 Коментари: 9 Гласове:
0



Някой някого днес нарани.

За какво са ни острите думи?

Не опъвай тетива на лък,

раняваш сърцето ми

с непотребните мисли

на някой друг.

Непрекъснато път,

а пред пътя върви

и преграда...

хорски погледи в завист

отварят паст

из телата на свои самотни,

огнедишащи дракони.

Всеки сам се гради,

а някои остават сами

върху част от парчето земя

зад оградата.

Участта е да можеш,

да решаваш дали

ще си сам зад стената си.

Лъжата е враг на очите,

представя им своята сянка

за праведна проповед.

После тайно изпива от теб

мойто снощно ухание,

диви ягоди с мед,

прекроява ми формите,

каля, разхвърля, изхвърля.

По брега се преплитат следи.

Лъч от слънце е влачил

умората в моите стъпки,

а луната е впрягал орач на вражди,

разпокъсано търсил семена

на изчистен памук за души.

Някой рано събуден

ще открие  и мен

сред скалистия бряг,

безкрила, разбила илюзии чайка,

разбрала, че няма живот

в този свят лешояден...



Тагове:   неверие,


Гласувай:
0



1. vmir - Горе главата, Ина,
08.08.2008 15:23
светът е отчайващ, но не и безнадежден. Надеждите пък се сбъдват - обикновено, когато най-малко очакваме, или, когато сме ги забравили вече. Страдаме заради момента, а момента никога не ни пита. Не е ли малко чаровно свойството на момента вечно да ни омайва и да ни се изплъзва, едновременно?
:)))
цитирай
2. inamay - vetrogon - Защо...
08.08.2008 16:03
Защото не бива да обичаш...
защото можеш да летиш...
защото трябва да си сив,
незабележим, невзрачен,
приспособим
и да умееш да се скриваш...
Не можеш ли - мишена ставаш
за хищни птици,
за стрели от думи,
за хапещи очи,
изпразнили се от душите си...
цитирай
3. inamay - vmir
08.08.2008 16:37
Чаровно е, Воймир, особено чаровно, когато се усетиш настрани и препогледнеш своите моменти от преди... омаяно-изплъзнати :) :(
Откриваш куп лъжи, дотолкова забавни, че чак ти става смешно от твоята наивност. Не мога да приемам хора с двойнственост, крещящи от добро като обвивка, отвътре препроядени, с качулка на палач за доверчивост на надеждници, които мислят, че доброто не е облекло и мярка за прогрес, а втората ти кожа...

цитирай
4. vmir - Поставяш много стар проблем, Ина.
08.08.2008 18:49
Страхувам се, че обяснението му не зависи толкова много от нещо друго, колкото от собствената вътрешна мярка за време. Имам предвид това, че много често е необходимо единствено време, доброто да се трансформира в зло или обратното. Затова според мен трябва да сме малко по-търпеливи, преди да се уплашим или отчаяме от размера на лошотията около нас.
цитирай
5. inamay - vmir
08.08.2008 19:08
Прав си, Воймир. Аз не съм уплашена, отчаяна, а само констатирам за пореден път, това, което срещам, когато то е толкова душащо, че изпадам в миг от безвремието на едно неверие. Трудно намирам начините да се защитавам, защото все тъй не очаквам срещу добро да тръгват с лошо...
цитирай
6. letisi - трудно се живее в тези бездушни времена...
09.08.2008 00:02
но толкова красиво си описала болката...поздрави и усмивки..въпреки всичко:)))
цитирай
7. inamay - letisi
09.08.2008 02:40
Имаме повод да мислим повече... В повечето случаи това е безпредметно, но пък е приятно, особено, ако срещнеш разбиране от свои приятели... Боли ме... жива съм и повече ме радва, затова...
Хубави дни, letisi! Аз очаквам да видя морето за ден... утре... подарявам си среща. Пожелаваш ми хубости, да?! :)))
цитирай
8. letisi - пожелавам ти най-синьото море...
09.08.2008 09:17
най-красивия безкрай в който да се изгубят всички грижи...най-щастливите чайки докоснали за миг слънцето...и не само утре:)))))
цитирай
9. inamay - letisi
10.08.2008 19:47
Усетила съм в себе си цялото ти пожелание и си го взех от срещата с морето! :))) Надбягвахме се с вчерашни вълни, а вятърът не спря да ме обича топло, тъй както само той си може, с рошенето на коси и спиращите пред дъха целувки...
Благодаря ти, letisi!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: inamay
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1097770
Постинги: 541
Коментари: 4142
Гласове: 20076
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930