Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2008 23:23 - Сънуване по състояние желание
Автор: inamay Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1230 Коментари: 6 Гласове:
0



Пространството на сънища...

и в него състояния…

поемаше ги в себе си,

а после ги отдалечаваше

и те загубваха полека форма,
протягаха отчаяно
поезия от пръсти,
застиваха,
като недовършени 
поеми сталактити…

Сънувано ли е

пространството

или ръката ми се плъзва?
Стената е от теб,
решетката на пръстите ти

само ни дели,

провирам моите,
с листа на розов храст

пълзя по твоите,
превръщат се на птица,
на устни на кошута с жажда

с желанието да отпие
от капки дъжд, валели в теб…
пера от изтъкана нежност
приглаждат топлото,

разгръщат дреха…
безкрайно вливане на силуети

в сенки две…
едва оттегля се усмивка

с цвят на ягуар…
през сребърните гривни

на целувка…
как се усеща до ръката на поезия,
в изваяното тяло на богиня...
игра на сенки,

змии пъстри,

стъпала
от предизвикани усещания –
кожа върху кожа
в огледалото на хлад,

от лотос цвят
върху килим лъчи луна,
приела да гостува в извор
и да отплува в този сал,
от който се дарява и начало
в отвор на спрели

изненада от очакване

зелени свещи на тръстики…
Ръката ми е светлина,
пренесла от очите ти сияние
да се избистри извора.
Подай ми твоята...
В прозрачното се смее пламък…
от тялото...

поезията от любов…

сънуване по състояние

желание…


Тагове:   желание,   състояние,


Гласувай:
0



1. viki11 - . . . Трамвай желание. . . . . май филма ...
02.08.2008 23:39
... Трамвай желание..... май филма се казваше така.
Много нежност има в редовете. Все така да е във вътрешния ти свят, поне докато вървиш по тази зема. ;)
цитирай
2. inamay - viki11
03.08.2008 09:05
Благодаря ти, Вики! Желанието е май това, което движи... обичам движението в мен, а то ми дава сили да вървя и да раздавам нежност... и в редовете! :)
цитирай
3. iliada - Толкова е наситео
03.08.2008 12:14
с емоции това което си създала ,че се чувствам четейки го ,че отивам в друго измерение!
Откъде я събираш приятелко тази творческа фантазия- направо ти завиждам!Целувки за теб !
цитирай
4. inamay - iliada
03.08.2008 18:08
Привет отново за теб сред света от блогъри!
За всичко си има свят, мила! Трябва само да опиташ да си ги отваряш. Тъй, както пътешестваме и с поглед събираме по нещичко за световете в нас. И сложим ли си ги зад погледа, навътре, става странно, излизат в нови облекла и уж са нещо от познатите неща, а не приличат някак си...
Очаквам разказите ти за твоето пътешествие в картини. Така и аз ще съм била наблизо с теб и ще си събера неща за моя свят... отвътре...
Поздрави с прегръдки! :)
цитирай
5. iliada1 - inamay !!!
04.08.2008 00:36
Идеи има- само реализацията е малко по-бавна ,но ще трябва да се въоражиш с търпение!:)))))))
цитирай
6. inamay - iliada1
04.08.2008 00:54
А аз съм търпелива, като времето, което ми се дава да мечтая и да изразявам... Ще те очаквам, за да ме очакваш, Илианка! :)))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: inamay
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1097914
Постинги: 541
Коментари: 4142
Гласове: 20076
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930