Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2008 01:06 - Равносметка за един двоен празник... или "Честит рожден ден!"... пак... като за тази година... на себе си и дъщеря ми
Автор: inamay Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3901 Коментари: 27 Гласове:
0

Последна промяна: 23.07.2008 17:00


На този ден, по който днес тъгувам,

защото винаги е равносметка…

а тези мисли са дълбоки

и май оставят своите бразди

по челото, по скулите

на вече появилата се върху тях

преди минути

основна бръчка от поредна цифра,

за дарен от моите родители живот…

На този ден, по който днес тъгувам,

след равносметката за себе си,

аз тръгвам да пресмятам още някого…

22 години оттогава…

днес не ми изглеждат малко, детето ми…

на теб, навярно, също…

И много няма да са, защото са години…

а те не могат да решават кой на колко е…

но сложени една до друга двете цифри,

са сложна връзка между нас,

като това, да проследяват поколение

и най-естествената,

като между дъщеря и майка…

На този ден, по който днес тъгувам,

ще се усмихна, за да срещна себе си,

за да приема радостта, че имам своя ден рожден,

с подарък винаги от теб за мен

и да намеря в себе си онези сили,

които са ми дали да те имам в този ден,

за да имаш ти за всичко сили,

за да сме заедно със силата на наште мисли…

Честит рожден ден, милата ми!!!...
Където и да си... Обичам те!



Тагове:   дъщеря,   ден,


Гласувай:
0



1. yuliya2006 - ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН! НОВО НАЧАЛО И ...
23.07.2008 07:50
ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН! НОВО НАЧАЛО И ВСЕКИ ДЕН ОТ СЛЕДВАЩИТЕ 9 ДНИ ПРОЕКЦИЯ НА МЕСЕЦИТЕ КОЙТО СЛЕДВАТ
ДА БЪДЕ ВЕСЕЛИЕ И РАДОСТ И ЩАСТИЕ!
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
2. letisi - честит и от мен:))))
23.07.2008 08:10
много красота усмивки и късмет
цитирай
3. iliada1 - ЧЕСТИТ ДА БЪДЕ ТОЗИ ДЕН !
23.07.2008 08:21
Честит да бъде този ден в който ти приятелко си продена - добра и засмена !
Честит да бъде този ден и всички твои дни ,а твоята китара в годините ти да те придружава и ооколо Вас двете да шетпяп цветовете на най- прекрасните цветя , да имаш не едно ,а две слънца и да си винаги честита , радостна и сита!
Живота ти да е низ от красиви спомени и осъществени мечти !
цитирай
4. nadagr - Честит Рожден Ден на милата ти рожба!
23.07.2008 09:13
Да е жива и здрава и да изживее мечтите си!
цитирай
5. inamay - bluebird
23.07.2008 09:45
Кехлибарено, с две камъчета вкаменелост,
като две сърчица отвътре да се топлят,
под похлупаче раковинка и песъчинки за постеля,
две тънки нишки от незнайна паяжинка,
пътечки, да се следват и след векове съдбите,
които е обрекла някога съдбата в камъка...
Дланта ми гали топлината в златото от мед
на кехлибареното украшение...
да, в него има вкаменелости,
не знаех те дали не са съдби,
ала от днес ще има също твое пожелание,
bluebird,
и някаква съдба, навярно,
щом без да знам за този стих,
съм взела днес със себе си
любимият си камък
с кехлибареното ми бижу...
цитирай
6. inamay - yuliya2006
23.07.2008 09:51
Благодаря ти, Джу!
На този ден винаги съм малко тъжна,
заради прибавянето на година нова
към цифрата на моите,
но мисля, знам, че повече съм горда
с подаръка си, който вече 22 години
винаги си получавам в този ден
с рождения ден... и на дъщеря ми...
цитирай
7. inamay - letisi
23.07.2008 09:53
Благодаря ти, letisi! Днес ще се надявам на твоите пожелания и ще ги очаквам с най-голяма радост!
Поздрав! :)))
цитирай
8. inamay - iliada1
23.07.2008 09:57
Усмихна ме от сутринта, приятелче ти мило! Събрах си в цветове букет от твои пожелание... в очите си го сложих и днес ще греят най-букетно цветното зелено с пъстри капчици роса по тях...
Благодаря ти, Иля! :)))
цитирай
9. inamay - nadagr
23.07.2008 10:00
Благодаря ти, Надя! Със сигурност ще сложа към моето пожелания за този ден и твоето - да изживее своите мечти! А аз ще съм щастлива майка двойно, защото всяка майка, живее с мечтите на децата си...
Поздрав за теб!
цитирай
10. inamay - bluebird - ...
23.07.2008 10:20
Благодаря ти за виртуалния подарък! :)
цитирай
11. evchet0 - Нека само обич топли твоите очи, ...
23.07.2008 12:42
Нека само обич топли твоите очи ,
щастие да огрява пътя ти с лъчи ,
здравето да тие спътник всеки ден ,
да посрещаш 100 години своя ден рожден !!!

Честит рожден ден и на дъщеря ти и много здраве и щастие ви пожелавам !!!
цитирай
12. avangardi - Честит Рожден Ден на двете прекрасни жени - майка и дъщеря!
23.07.2008 12:42
Ще вдигна тост за поета и прекрасна жена Калина и нейната дъщеря:

Веднъж при Бог се явил един мъж и се помолил на него, да създаде жена, за да се ожени за нея. Бог взел малко слънчева светлина, прекрасно лунно сияние, грация от сърна, кротост от гълъб, красота от белоснежен лебед, полъх от бриз, лекота от пух, малко късмет, допълнил малко приказливост от сврака, пеене от славей, поток от дъжд, ужасни гръмотевици и светкавици. Всичко смесил и от тази удивителна смесица води началото си красивата жена, която после ще роди красива дъщеря. Бог вдъхнал живот в нея, дал я на човека: "Вземи и се мъчи!"
Така, че да пием за тази прекрасна смес - жената Калина и нейната дъщеря, които Бог създаде на този ден!
Наздраве, с пожелание за много щастие, здраве и се радвайте на живота. Винаги приятелите да са с Вас двете!

http://img3.nnm.ru/imagez/gallery/b/0/6/0/f/b060f08cb4fc7902c27feb02c7bb0b8f_full.jpg

С обич - Илка
цитирай
13. elineli - Точице :)))
23.07.2008 14:32
Да ти е живо и здраво детенце.Празнични конфети и за двете ви :))))))
цитирай
14. anastasiia - Честит рожден ден
23.07.2008 16:09
на две песенни момичета!:)))
Прегръщам ви и двете...:))))
Много хубав ден...незабравим...!:))))))
цитирай
15. feq - Честит Рожден Ден на дъщеричката ти Ина!
23.07.2008 16:53
Гордостта на мама, усмивката, надеждата и радостта ти! Да е жива и здрава!
цитирай
16. inamay - evchet0
23.07.2008 17:36
Сърдечно благодаря за пожеланията, Ев! Слънцето да осветява дните ти с успехи, а нощем да не скрива своите лъчи луната за любов! :)))
цитирай
17. анонимен - Цвете за теб!
23.07.2008 17:42
Честит рожден ден на теб и детенце!
Дано сте си чули гласчетата!
:)))))
цитирай
18. inamay - avangardi
23.07.2008 17:44
Ех, Илка, ти съкровище неизчерпаемо!
Благодаря ти за прекрасния тост... дори това, че обожавам тостовете си познала, а в този образ на жена, която Бог е сътворил такава, че да я заобича мъж, видях, че сякаш е рисувал мен... за да се появи и образът ми в тя, която пък е дъщеря ми Яна... Бих искала да му благодаря за този подарък, който някога той ми направи, а също и за всичките приятели, с които ме дари, откакто съм в това прекрасно блог-пространство!!!
цитирай
19. inamay - elineli
23.07.2008 17:52
Колкото и да са се изтъркали от много употреба, повтаряните думи като пожелания за нечий празник, сякаш изведнъж се обличат в по-различните, макар и свои дрехи, защото са изречено-облечени от близки, от почитащо-обичащи приятели и думите израстват в миг и се разпускат в цветове, конфети пъстроцветни и букети, звездни фойерверки, с които тъй искрят очите и се изпълват дълго след това душите...
Така ми се иска тишината на най-близката прегръдка... онази, дето бие само в двата пулса...
цитирай
20. inamay - anastasiia
23.07.2008 18:45
Аси, поздравена си и от двете ни, макар и не в момента!... Благодаря ти, слънчево момиче!
цитирай
21. ddima - Честит Рожден Ден!
23.07.2008 23:45
Много,много късмет и на двете от сърце ви пожелавам!
цитирай
22. inamay - feq
24.07.2008 09:07
Благодаря ти, Феичка! Децата остават да ни продължават...
цитирай
23. inamay - анонимен
24.07.2008 09:09
Благодаря ти, Марианка! Да, радостна съм! Макар и късно, успяхме да се чуем с Яничка!
Цвете и за теб, морско момиче! :)))
цитирай
24. inamay - vetrogon
24.07.2008 09:15
Благодаря ти, вятърна!
След кратка спирка
в ден рожден,
подгоних пак мечтите...
По дните, по дните,
изтичат годините,
а ние самите
приемаме дните,
докато...
в един ден
отново осъмваме...
с поредния
рождения ден...
Усмихнат ден, приятелче!!!
цитирай
25. inamay - ddima
24.07.2008 09:18
Благодаря ти, ddima! С усмивка днес съм и мисля, че така по-лесно ще ме намери късметът!
Успешен ден за теб! :)))
цитирай
26. maminkavania - Едно закъсняло поздравление
31.07.2008 18:57
за чудничкото съвпадение!
ОБИЧАЙТЕ СЕ...!
цитирай
27. inamay - maminkavania
31.07.2008 22:23
Благодаря ти, мило майче, на мънички душици! Голяма радост е за мен, че тук си се отбила! Преливам от любов към всички маминки с дечица...
Поздрави! :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: inamay
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1097239
Постинги: 541
Коментари: 4142
Гласове: 20076
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930