Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2008 00:16 - Още е нощ, но вече съмва... денят ще тръгне по едно "Обичам теб!"
Автор: inamay Категория: Лични дневници   
Прочетен: 654 Коментари: 1 Гласове:
0



"Обичам теб, теб, теб!"
А то се стича,
восък парещ,
от капки бавни...
пълзят по тялото,
в извивките се спират,
леко се събират,
длан са,
крещи отвътре
от докосване,
прегърнато
и прималяло,
и приливите са от отливи,
не, на обратното...
шуми пълзенето,
облизва топло
настръхналите струни
в косъмчетата по кожата,
а те звънят едва дочути
от слух на пеперуди,
които пърхат във очите ти…
"Обичам теб, теб, теб!"
изкачва се обратно
по стълб,
наречен гръб,
опора на ръката ти,
загърнала ми рамото
да ме запази
от потъване,
да ме облази
утринно...

Тръгваш...
Остава краткост в изненада,
душата ми поглежда
с онзи поглед,
в който носи още детското...
не иска да повярва,
че днес запо
чна...
отдалечават ти се крачките,
усещам в себе си
как екнат
и не заглъхват,
а отекват,
като завръщане...
Лек ден...
изпращам по това усещане,
което е отвън... отвън е,
защото тя преля,
душата ми те търси...
жадна е за още
от твоето докосване...



Тагове:   още,   обичам,   нощ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. inamay - anan
01.07.2008 06:55
Те, стъпките, така останаха,
да чакат, да се върнеш наобратно,
да донесеш от унес за събуждане,
не, повече да спя от жажда...
да разтопиш застиналите
с чакането капки
и с пръсти да изваеш тази фигура,
която не довърши,
която ще остане недовършена,
от моята потребност
да я довърваш винаги...
когато някога това се случи...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: inamay
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1097813
Постинги: 541
Коментари: 4142
Гласове: 20076
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930