Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.05.2008 07:56 - Импресия от изгрев
Автор: inamay Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1812 Коментари: 10 Гласове:
0



В очакване за среща
пътеката ме водеше
определено някъде.
Вещаеше да бъде близо.
От билото потече бриз,
той сутрин ражда първо
дълбините на морето,
а после ги застила 
със сребристото платно,
върху което ще довършват 
морския пейзаж очите ни,
ако поиска също слънцето,
луната, корабите, чайките, 
когато се оглеждат, 
за да приемат формата 
на диригентска палка
и да извайват музика 
от обичта в гнездата си... 
А аз почти съм стигнала небето,
усещам се, че нямам хоризонт...
с последните си крачки
влизам в... рая -
зората е отворила за мен
широко алените порти
и е посипала навсякъде искри,
които са разтекли се бои
в карминено и бледо дъхаво
от нацъфтелите треви в росата.
Морето се взриви от слънце,
разля пътеката от щрихи 
в оранжева импресия,
захвръли се до доковите отражения,
а те му върнаха отблясъка 
в следите от весла на лодка
и бледата мъгла от изпарения,
с оттенъци от дъх на водорасли.
Небето си облече синьото елече,
в ръкавите си сложи облаци,
разреса се последно с гребен от вълни,
закичи се с две ранобудни чайки,
обърна се да види следва ли го вятъра
и се поведоха със слънцето
към залеза на запад,
там някъде, когато стане привечер...



Гласувай:
0



1. feq - Красиво утро, мила Ина,
24.05.2008 10:55
си ни нарисувала с вълшебните си думички.
Красиво сбъдване ти пожелавам в най-слънчевия празник!
Да бъде УТРО!
Юлия
цитирай
2. primavera - Ина
24.05.2008 11:47
Светъл празник на Българската буква ! Чета стиховете ти...по правилно е да кажа попивам ги като суха пръст влага и немога да им се наситя. Пишеш невероятно, а и ако пееш....АПЛОДИСМЕНТИ МИЛА!
цитирай
3. gothic - Утрото на най-светлия празник те е ...
24.05.2008 14:13
Утрото на най-светлия празник те е докоснало, Ина!
цитирай
4. inamay - feq
24.05.2008 17:27
Денят преваля вече, Юли, но беше УТРО и пак ще бъде! Благодаря за пожеланията! Веднъж ти пожелах за този ден да е честит, но няма да стигне да го пожелавам и още пъти! Честит празник! Да пишеш още и да раздаваш семената си от знания за буквичките и за техните ухания! :)
цитирай
5. inamay - primavera
24.05.2008 17:48
Честит празник и на теб, primavera! Пролет беше, нали? Като празника днес, като всяка усмивка, с която жадно лъчим! Благодаря, че ме четеш и ти харесват стиховете ми! И... аз наистина пея... особено, когато с мен са приятелите!
Поздрави за теб! :)*
цитирай
6. inamay - gothic
24.05.2008 17:51
Честит празник, приятелю!
Днес наистина, за мен, е най-светлия празник!
Поздрави! :)
цитирай
7. wonder - Изваяна...
24.05.2008 18:26
... от флейтата на Времето! :)))
цитирай
8. anastasiia - И аз
24.05.2008 20:24
взривена цялата от слънце, вятър, чайки и море...Омагьосана...съцерцавам, чувствам твоята импресия от изгрев!...
Прегръдка-дъга от мен!:)
цитирай
9. inamay - wonder
25.05.2008 17:19
Благодаря, Прекрасна wonder!
Извивка от изваян звук с две щедри четки алено от обич ти изпращам! :)
цитирай
10. inamay - anastasiia
25.05.2008 17:28
В добавка за изгревната импресия ще сложа днес една разходка по алеите на хълма Царевец, приседнало в стените му отминало, жива тишина, защото беше с птиците в короните на многото зелено от дървета, припеклата се слава, ечала в мрамора на царския дворец и вятъра от лобната скала до първите покриви на църквите от отсрещния хълм Трапезица... когато слънцето рисуваше с лъчите си отвес...
А аз пристъпвах гордо и топлех си сърцето с паметта на камъните...
Камбанен поздрав, Аси! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: inamay
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1097273
Постинги: 541
Коментари: 4142
Гласове: 20076
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930