Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2008 23:23 - Пътуването ми, за да открия колко липсва вярата
Автор: inamay Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1777 Коментари: 10 Гласове:
0




От размисли
разкъсани умения, неправилни и светли очертания, преливат погледа, полагат цветовете в нивите, и бягат от най-жълтото през всичките нюанси на зеленото и черни пътища покрай дърветата, и ниски храсти за обувките на електрическите стълбове. Замислените щъркели вървят подир плуга и правят своя път в браздата. А аз пътувам, оставила съм близките си, своите създатели, да отживяват дните си сами. А аз отново връщам себе си сред нищото, в невярата, в покварата, в тъгата на уж бялото, на преболялото, в лъжата, че станали сме вярващи в раздялата ни с вярата и в ужаса от своите открития, като четем от книгите, а после се откриваме сред ходещите си събратя на улиците ни по тротоарите, под всякакви прикрития, че сме творци на своите съдби… Изгубили сме се завинаги. И аз ли вярвам, че някъде по своя орбита, различна, за да открие в другата пресечна точка, ще си намери вярата ми вярата, че в краткостта на цялото, в потока на останалото, ще пожелае истината на природата, да събере открития, невярвали, че търсят вярата?!...


Тагове:   открия,


Гласувай:
0



1. cefulesteven - Все едно преминах през пътя. Много ...
30.04.2008 23:26
Все едно преминах през пътя.
Много успешно.
Впечатляваща красота и едновремено с това ледени тръпки.
цитирай
2. inamay - cefulesteven
30.04.2008 23:50
Пътуването винаги у мен зарежда впечатления, но повече от тях - размисли, а те не винаги завършват, за жалост, с вяра...
цитирай
3. cornflower - Христос возкресе, Калина!
01.05.2008 09:31
Нека не прекъсва нишката на твоята поезия -
с вяра и любов в духовната нива!
цитирай
4. letisi - губим себе си
01.05.2008 10:10
изгубили вярата и смисъла:)))
цитирай
5. анонимен - Закъде сме без вяра, Калина? Виж...
01.05.2008 11:14
Закъде сме без вяра, Калина? Виждам, че си вече тук и ти вярвам... Това означава поне един вярващ в твоето днес и още един в твоето утре! Не го подценявай...
цитирай
6. inamay - cornflower
01.05.2008 12:10
Воистина воскресе, Люба!
Благодаря за тази вяра, която идва от хора като теб и от духовността на пазещите в себе си изкуството!
Прекрасни дни на творчество и на успехи ти желая с вярата и с любовта, които ми пораждат дните на докосването с вярващи!
цитирай
7. inamay - letisi
01.05.2008 12:16
Притихваме така изгубени в големия път на многото хора, забравили за храма си природа, които в своята забързаност откъсват всеки миг от вярата ни, а ние се въртим обезверени хаотично, до срещата с крепители на вярата и пак открием своя храм у себе си, за да посрещаме на други вярата!
Поздрави, letisi! Благодаря, че те виждам отново! :)
цитирай
8. inamay - анонимен
01.05.2008 12:34
Аз ти благодаря за тази вяра, мой Приятелю! Със нея днес съм повече от вчера, а утре ще ме топли двойната ти вяра! Когато биваш между две места, с които твоя свят е свързан, отслабва вярата, защото ти си по средата, в ничие пространство, без своята подкрепа от хората, които вярват в теб, а те, за мен, са свързани с дома, където съм познала вярата, която получавам от близките си и от своите приятели... Радост за душата ми е твоята поява!!! За теб - най-голямата усмивка! :)))
цитирай
9. elineli - EL :)))
01.05.2008 15:13
Сякаш го пробягах това твое пътуване.....
Чудесно е ,че си тук Точице.Прегръдка:))))))
цитирай
10. inamay - elineli
01.05.2008 16:34
Представата за време в нас била е на вълна еднаквост и затова така си го преминала, пътуването ми...
И аз се радвам да те видя тук и в твоя блогов храм!
Ще ти изпратя слънце, защото е навсякъде по мен!
Поздрав, EL! :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: inamay
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1098102
Постинги: 541
Коментари: 4142
Гласове: 20076
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930