Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2008 22:51 - А имам...
Автор: inamay Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1301 Коментари: 7 Гласове:
0



Само ми е, а имам… Отново съм в онази приказка, която ме връхлита, след връщането на поета, за който всяка нощ е извор, а нощните неонови реклами са падащите водопади, в които къпе своята тъга от бледата измислица за среща с косите на онази поетеса, отнякъде разказвала за разтопилото се    в странна песен нейно лято, която той долавя в триъгълници от ръце и пътни знаци, и в разстояния от сливане през бягащи трамваи, през закъснели влакове, през крясъци на гларуси и басовите викове на параходи, в откъснатите ноти на нейното усамотение, в разгънатите силуети, на стапящи се в мрака сенки от древността на хълмове и сламените шапки, които носят нейно лято, когато очите й са злато в зеленото на слънце през нацъфтели с ягодите привечер полянки, а шепите й са вълшебници, които всеки миг раздават от усмивките букети… Само ми е, а имам… Имам стихове и някъде, където е разтворена душа от мрак и светло на очи, от търсенето ожадняло питащи покоя на разтворени чадъри дъждът за тях ли е или за побелели камъни, под стъпките назад останали, за да чертаят в пътя белези, по който да върви, докато търси някого. Само ми е, а имам… От питане необходимост…  



Гласувай:
0



1. laurencia - Прегръдки, Ина!
29.02.2008 07:54
Отворената душа и стиховете, са най-голямото ти богатство!
Усмихнат и спокоен ден, с привкус на празник за теб! :)
цитирай
2. elineli - EL:)))
29.02.2008 11:41
Чудна!
цитирай
3. avangardi - Прегръдки и от мен, Ина!
29.02.2008 15:12
Прекрасни стихове, които създават много топлина в душата!
цитирай
4. inamay - laurencia
29.02.2008 16:49
И вас, които имам тук, Лу! И вие сте в богатството ми, вашите души, които се изливат с писане, за да се връщат с него в мен за моя обич, за моя израз! Кръговратно е, както всичко!
Добри да са и за теб идващите дни! :)
цитирай
5. inamay - elineli
29.02.2008 16:50
Благодаря ти, ЕL! :)))
цитирай
6. inamay - avangardi
29.02.2008 16:56
Благодаря ти, Илка! За теб също имам много обич и прекрасни чувства!
Здраве и радост, и светли празнични дни! :)
цитирай
7. анонимен - !!!
02.03.2008 15:25
Здравейте!

Пишете страхотно!
Много добри стихове! Радвам се че попадам на автор като Вас!
Позволявам си да Ви поканя да се присъедините към нашия сайт и ако нямате против да публикувате в него също. За целта ми е нужна просто около 20тина ваши любими стихове и по възможност една снимка. :-)
Тук може да видите това което предлагам, вече имаме попълнения от бг автори, но се надяваме с времето да се разрастнем повече.
http://mecho.name/names_avtori.htm
а само на http://mecho.name, надавям се има много което да ви допадне!
Ще е удоволствие ако се свържем и държим контакт.
Имейла ми е:
ilievamaria80@hotmail.com

С уважение
Мария Илиева
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: inamay
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1097373
Постинги: 541
Коментари: 4142
Гласове: 20076
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930