Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2008 19:53 - Какво да правя с мислите, ако са такива? Ами ако са други?
Автор: inamay Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1574 Коментари: 6 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Решавам, няма да оставям повече такива мисли, пожълтяло-сухи от сбогуване, изтръпващо-разказвали несъществуващи импресии и ще избягам в празничното равновесие на разговор със себе си в смълчана привечер, зад здрача на привъшващия ден, в едно застинало преддверие. Отвън, до стълбите, които водят вътре, там ще ги забравям, а у дома ще влизам като в храм, на моята изтънченост от самота, в която се потапям и ме обгръща топлото на вещи, утихнали в синьото на привечер. Ще се стопя като изричам всяко име, което времето ми шепне, че някога помислях. Последната картина въздъхна някак недовършено. А улицата е отнела някъде боите и ги посипала с прах от счупени часовници на думи от забрава. На нощите си обещавах да те съчиня и да довърша твоя поглед от картината във бяло, но утрото ми те отнема всяка сутрин и те оставя из завивките на мислите, които аз надиплям, за да запазя някакво ухание от края на луна преди разсъмване.

Безцветното, застинало в петно от чар върху една усмивка, ми връща огледалото. Червено се изписвам в силует. Изплисквам пъстрото на рибите, безгрижно плували цял ден в завесата и пускам тъмно-синята вода от нея. От лампата се спуснаха лъчи на слънце. Стените заискриха в своето оранжево. От мен протече някаква умора, в много сиво и дълго тичах в струите от душа, за да олекна. По кожата се плъзна струйка свежест. В косата ми играех си със пръстите, а кичурите гъделичкаха едно спокойство. Аз съм. Кокичета ухаят в стаята. Една зелена чашка вече вдъхваше най-ожаднялото от тях. Ръката ми посегна да погали нежност. А после тихо спря в копринена коса, която сън е разпилял в леглото. Целувка стоплих в топлото лице на дъщеря ми…

Животът е пораснало дете.



Тагове:   Какво,   мислите,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krassko - Най после
27.02.2008 21:40
Най после се досети! И го направи. Но трябва още нещо и то се казва...ретроспекция.

При нас кокичетата прецъфтяха.

Но знам къде в планината и кога
разцъфва всяко цвете.
За жалост тук съм окован
и няма скоро да ги видя.
цитирай
2. eraklia - :))
27.02.2008 22:03
превъзходна картина:)
цитирай
3. bizcocho - a mislite...
28.02.2008 00:36
mladostta i proletta na tvoita ve4er 6te gi vodqt..:).
ela nasan da piem po edno:))))))))))))))
цитирай
4. inamay - krassko
28.02.2008 09:47
Аааа, ретроспекцията... за после, но няма да забравя... никога кокитетата на тази пролет. Тук още си цъфтят, за моя радост. А вие... да си посадите, там... :)))
цитирай
5. inamay - eraklia
28.02.2008 09:48
Благодаря ти много! :)
цитирай
6. inamay - bizcocho
28.02.2008 09:53
По мислите, по мислите и току-виж наистина дошла при тебе... днес, защото вчера бях заета с много важен гост, наричаше се... сън!
Да си ми здрава и усмихната! :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: inamay
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1097271
Постинги: 541
Коментари: 4142
Гласове: 20076
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930