Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.12.2007 23:09 - Изповед
Автор: inamay Категория: Лични дневници   
Прочетен: 708 Коментари: 1 Гласове:
0



Ти… Не съм в състояние да измислям… аз съм измислена… чувства съм… чувства, които желаят, които пеят, които плачат, които трептят по кожата ми, под нея, топлината, която се разстила на талази ту тъмни, ту светли съм…стон съм, крясък съм, птица съм, гнездо на две птици съм, цвят съм, ръце, които галят съм, ръце които прегръщат страстно съм, огън са очите ми, зелено разтопено слънце съм, въздухът, който дишаш съм, навсякъде в мен си, изпълнена съм, още съм, яростен дъжд съм, меки снежинки съм, целувам те с тях, устните ми са ласката на пеперудено докосване, страстно ухапване съм, мисъл в мисълта ти съм, минало съм, слабост съм, залък съм, стихия съм, бял лист съм,  рисувай по мен, с всичко ме рисувай, шепот си ми, твой шепот съм, каквото ме чуваш съм, избягала луда съм, ризата ти съм, твоята завивка съм, твоята кожа съм, идващата светлина съм, прашинка по миглите ти съм, сълза по бузата ти съм, изпивам я с устните си, очите ти поемам с най-дълбокото си, най-голямото ми опиянение си, искам да се напия истински с теб, влизам в теб, аз съм ти и ти си в мен, примала съм, не съм земна, сянка съм, моята сянка до тебе съм, леглото съм ти, сънят ти, росата по нозете съм, мъглата съм, пропила в косата ти, атоми съм, пропивам с тях в костите ти, солта по кожата ти съм, искам я, жадна съм, изпивам влагата ти, река съм, напоявам те, пак те изпивам, движение съм, тъмна нощ съм, обгръщам те, развиделяване съм, разсъбличам те от нощта, утро съм, обличам те с мен, ден съм, слънцето в теб съм, дихание на земя съм, бурен вятър съм, жаден пясък съм, морска шир съм, дишай ме, дълбок кладенец съм. Аз съм, за теб съм. Искам до теб да заспивам. Молба съм, моята молба съм... Ти кой си?!...  (11.11.2007 г.)


Тагове:   изповед,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Честита Коледа!
27.12.2007 13:34
Щастлива Нова Година!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: inamay
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1096608
Постинги: 541
Коментари: 4142
Гласове: 20076
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930